NOD lijst 1 t/m 15 juni 2014

Discussion in 'NOD forum' started by bibaboe, Apr 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

Jan 15, 2014
    1,613
    685
    113
    Female
    Sparky, jouw schuld ;) Toen ik thuiskwam dus getest. En ook een (vaag) streepje te zien. Nou plas ik letterlijk elke maand streepjes op z&k dipsticks en is het nog veeeeeel te vroeg, dus het zegt allemaal helemaal niets. Ik moet gewoon geduld hebben. Volgende week maar weer testen.

Fijn dat er al zoveel roze te zien is zo snel, keep it coming!

2. newdawn

newdawn Bekend lid

Apr 20, 2014
    782
    0
    16
    Aan degenen die op roze staan: Gefeliciteerd!! :)

3. mammz

mammz Fanatiek lid

Mar 25, 2013
    1,845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welterusten allenaal!!

Ik ga dromen over wel testen... Niet testen... Haha

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Slaap lekker!

5. linnie88

linnie88 Actief lid

Aug 6, 2013
    223
    10
    18
    Mag ik op de lijst? Linnie88 , nod 13 juni,1e kindje, ronde 8 ( vorig jaar juni al gestopt met pil, maar een paar erg lange cyclussen gehad, zie onderschrift)

6. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

Aug 23, 2013
    2,349
    808
    113
    Gent
    Nog steeds rood & bruin (enkel bij afvegen) maar ongie is nog niet doorgebroken vannacht of daarnet bij het opstaan. Zeurend gevoel was eerst verdwenen, maar nu komt het terug bah!

Wacht nog eventjes met mij op rood te zetten :)

Waarschijnlijk ga ik straks naar het toilet en zal het wel zover zijn... Heb me mentaal al voorbereid op het feit dat het niet raak is. En voorlopig voel ik me niet teleurgesteld of verdrietig of zo.

Ik hou jullie op de hoogte!

7. mammz

mammz Fanatiek lid

Mar 25, 2013
    1,845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linnie88 welkom!
    Fee bale :( toch komt de klap altijd hard aan he..

Ik ben stout geweest... Heb toch getest 8dpo... Dom want wat wilde ik nou zo vroeg? Wit wit wit natuurlijk haha maar goed.. Wie weet woensdag anders.. Toch beetje down terwijl ik goed weet dat het veel te vroeg is haha muts!

8. Roodkapje88

Roodkapje88 Actief lid

Mar 18, 2014
    146
    0
    16
    Woow wat veel roze al! Gefeliciteerd Kipje, Jenny, Adriana, JMay, muis, Kelly, Faylin, duvellie, Danielle!

Iedereen gehad? :D

9. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

Jan 15, 2014
    1,613
    685
    113
    Female
    Ik acht de kans heel klein dat het hier raak is. M'n borsten doen bijna geen pijn meer en m'n temp is al aan het dalen :(

Even herpakken, wachten op menstruatie en op naar ronde 4!

10. jenny84

jenny84 Actief lid

Feb 18, 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spanning bij iedereen zeg;) Succes hoor allemaal:)

Hier vanochtend veel bruin en zelfs rood :( .. nog niet echt krampen maar jeetje wat maakt dit me onzeker.
    Enige voordeel als t nu niet raak is, is dat ik straks (9-6) niet meer ongi ben op vakantie haha, en een borrel kan drinken en weer pijnmedicatie mag voor 2 weken..

Maar hoop zooo dat ongi niet door zet uiteraard;)

11. Sparky

Sparky Niet meer actief

Goedemorgen

Hier zelfde schaduwstreepje. Voor mij iets duidelijker zichtbaar maar nog niet op de foto te krijgen. Hoewel het nog heel vroeg is heb ik zelf het idee dat het niet raak is. Ik ga op vakantie ook niet tempen en weet niet of ik dagelijks hier zal zijn. Ik verwacht zelf zondag ongi te zijn.

12. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Hier nog geen nieuws.
    Niet meer getest en ook nog geen ongi.

Hopelijk snel duidelijkheid :)

13. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Rimar breekt balend in.
    Ik mag op rood, en dat 2 dagen voor mijn NOD.
    Rimar breekt weer uit.

Lees morgenavond als we terug zijn alles wel weer door.

14. kellyk

kellyk Niet meer actief

Wat zijn het toch spannende dagen hé zo rond nod!
    Ik ben zelf stik onzeker!!!!
    Vanmorgen weer getest, maar ik merk dat ik super super onzeker wordt van die testen dus mijn gevoel zegt STOP MET TESTEN!!!
    Nu wil ik dat ook wel, maar dit is de enige manier om te kijken of je hcg stijgt!
    Maar goed mijn test van vanmorgen......
    Moet ik onzeker zijn of gaat dit goed zo?

DSC00811.jpg

Vandaag 12 dpo en mijn nod:D

15. mammz

mammz Fanatiek lid

Mar 25, 2013
    1,845
    0
    0
    NULL
    NULL
    kelly hij loopt mooi op hoor! ik zou nu even 2 tot 3 dagen wachten dan zie je waarschijnlijk dat hij echt mooi donkerder is

rimar, bale meid!

sparky, je bent nog vroeg he... hier ook getest en niks te zien. maar wat wil je op 8dpo meid... gewoon nog even geduld hebben ik ken het haha

hier: vanmorgen dus getest op 8 dpo wit natuurlijk... maar blijf misselijk en borsten aanwezig en blauwe aders op borsten... gevoel zegt dat het raak is nu de testen nog ;)
    maar in mijn hoofd al langzaam aan het voorbereiden mocht het niks zijn... woensdag ga ik kv 2v5 kopen en testen dan zit ik op 10 dpo, is dat beter? ja toch?

16. Nonma

Nonma Fanatiek lid

May 4, 2011
    1,659
    116
    63
    Female
    Marketing
    Amsterdam
    Hallo!

Mag ik ook op de lijst? Ik weet niet precies wanneer mijn nod is, maar wel voor de 15e:) het is de 1e ronde voor 2e kindje. Was eigenlijk niet van plan er erg mee bezig te zijn, maar nu ik zit te wachten vind ik het toch wel weer spannend... vorige keer was het in ronde 8 raak, dus ik verwacht niet veel van deze ronde, maar toch:)

Succes allemaal, think pink!!

17. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja moet ook eigenlijk 2 of 3 dagen wachten maaaaaarrrrrrr das zo moeilijk na een mk.
    Het liefst wil ik een raampje in mijn buik:D

18. kellyk

kellyk Niet meer actief

Spannend hoor en welkom!

19. kellyk

kellyk Niet meer actief

8dpo is nog vroeg, ze hebben bij sensitest ook gevoelige hé 6 dagen voor nod misschien die ff bestellen ik ben er tevreden over (zie foto)

20. Snne

Snne Bekend lid

Feb 10, 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Kellyk dat ziet er toch hartstikke mooi uit? Testen heeft echt geen zin hoor maar dat weet je volgens mij zelf ook wel ;) hihi
    Na mijn mk met 9 weken had ik een dikke week later ( dan zou ik 11 weken zijn geweest) nog steeds een lijntje op mijn zw.test. dus het zegt echt niks.
    Gewoon proberen lekker te gaan genieten meer kun je niet doen! :)

Mijn temp us vanochtend gestegen naar 36.9. Ff geeft nog steeds geen lijntje aan.

4de694 Ovulation charts on FertilityFriend.com

Wie van jullie gebruikt ook mama apps? In de vorige ronde (die dus mk werd) zag het er heel anders uit. Dan gaf hij met groen je vruchtbare dagen aan en van die grijze bolletjes wanneer je eisprong en innesteling zou zijn. Ik zie ze nog wel in het voorbeeldgrafiek. Maarja dat is een voorbeeld ik wil graag die voor mijn eigen cyclus.
    Zijn er nog testers vandaag?? Ik duim voor jullie. Allemaal op roze!! :)

Share This Page