NOD lijst 1 t/m 15 juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bibaboe, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Days Past Ovulation. Dus het aantal dagen na je eisprong.

2. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    DPO is de dagen na je eisprong ;)

hier weer misselijk, eten zit mee vol en geen trek maar wel honger.. borsten ik word er gek van... dat wachten pff

3. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Bedankt... dan zit ik nu dus op 8 of 6 DPO afhankelijk van welke cyclus ik deze maand heb.. wisselt tussen de 24 en 26 dagen.

Heel herkenbaar @mammz.. niet misselijk (dat was ik sowieso nooit voor de 7e week.. en dan tot de bevalling!) Wel honger en raar gevoel en gedoe in mijn buik. Ik ga nergens van uit, al hebben we de groene dagen deze maand wel optimaal benut ;)

4. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet je niet wanneer je ei is geweest? is zit 8 dpo dus lopen we een beetje gelijk op laten we hopen snel mooi op roze ;)

wanneer wil je gaan testen? ik heb zon test drang haha

mocht ik positief testen word het een pittig weekend.. ik ga naar 7nd sunday zondag en word 30 graden :O en dan smoes verzinnen niet drinken.. ik ben moe en misselijk dus als dat erger word.. maar ja niet te hard van stapel lopen hahaha

5. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Nee dat hou ik niet bij, doe ook geen ovu tests ed. Ik heb een app waarmee ik mijn cycli bijhoudt, en heb nu een gemiddelde van 26 dagen. Ik kijk enkel naar mijn cervixslijm dat is bij mij altijd een goede graadmeter. Op die manier ben ik altijd vrij moeiteloos zwanger geraakt. Volgens mijn app zit ik nu ook op 8 dpo. Dus we lopen idd mooi gelijk op, nu nog gelijktijdig zwanger ;) Wanneer wil jij gaan testen?

6. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wil woensdag naar de kv hollen hahah en kv2v5 kopen. en dan ga ik een poging doen

keek net in de spiegel op de wc (ben aant werk) en woh... blauwe aders op mijn borsten worden steeds duidelijker!!! :O:O en onderrug doen nu ook erg zeer!

en jij? zulle we woensdag samen testen of wacht je langer

7. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Haha dat zou eigenlijk wel geinig zijn ja. Doen we! Er zitten er toch twee in, als we te vroeg zijn dan proberen we het op of na nod nog eens ;) Mijn onderrug doet dus ook zeer trouwens maar ja die vervloekte inbeelding!.. Ik haal de test dan morgen want woensdag heb ik de hele ochtend afspraken, ik doe de test als iedereen de deur uit is zo rond 7:30.

8. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
  9. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Hallo allemaal!

Ik wil ook graag op de lijst!

Wij zijn deze maand voor het eerst voor een 2e kindje gegaan.. tis nog best spannend allemaal omdat ik niet weet of ik uit mezelf zwanger kan worden.. bij de eerste zwanger geraakt met clomid.. Ik ben nu bezig met temperaturen.. vanmorgen was mn temp 37.0 best hoog dus.. op mijn cyclus is geen pijl te trekken dus ik ga van het gemiddelde uit en dan is mijn NOD ongeveer 10 juni.

10. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Een streep is een streep.. en ik zie er 2! Gefeliciteerd!! (zeg ik voorzichtig ;)) Wanneer is/was je NOD?

11. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    lastig toeteke! ik zie ook een voorzichtig streepje... spannend! morgen weer testen? en inderdaad wanneer is je nod?

12. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Spannend toeteke! Ik zie ook een streepje. Hopelijk wordt hij snel donkerder.

13. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Mijn NOD is pas 8e -denk ik- Deze ronde verloopt heel vreemd, kreeg m'n ei pas een dag na m'n eigenlijke NOD (knal positieve ovulatietest en FF gaf em ook aan door temp). Dus ik heb m'n NOD maar even op 8 juni gezet.

Geloof het nog steeds niet hoor. Zal wel niet kloppen.

(Al hoop ik stiekem heeeeel erg van wel!!! :D )

14. jenny84

jenny84 Actief lid

18 feb 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie m ook hoor! Ooo lastig zeg dan met nod en tuur streep hihi. Spannend!

15. Koekepeertje

Koekepeertje Actief lid

18 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Toeteke, ik zie een streep! Wat bijzonder zo vroeg al voor je NOD. Ik duim voor je!!

16. Baasje

Baasje Bekend lid

10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    @toeteke Is dat een zwangerschapstest of ovu test? Hier is die met de paarse dop namelijk een ovu test :)

17. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Nee, dit is een zwangerschapstest!

Oh, wat hoop ik dat dit zo mag zijn! En dan een lekkere plakker dit keer!

18. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    toeteke, ik zie eigenlijk niks..? maar ik ben niet zo goed in turen van een foto hahah en gelukkig zien veel meiden het wel :) duimen!!

19. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18

daar heb ik ook last van!! honger maar ook weer niet.. zoo vreemd.. mja zit pas op 3DPO.. dus zal wel met iets anders te maken hebben..

20. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja lastig is dat he! ik heb dat ook al vanaf 3 of 4 dpo en word alleen maar erger.
    ik zit nu op mijn werk en heb gewoon mijn bh uitgedaan en in mijn tas gedaan :O zon pijn doen mijn borsten! ik krijg er steeds steekjes doorheen en ze voelen zo zwaar.. adres worden alleen maar erger..

hopelijk is dit positief.. maar nog geduld hebben tot woensdag.. als dat niet te vroeg is

Deel Deze Pagina