DPO is de dagen na je eisprong hier weer misselijk, eten zit mee vol en geen trek maar wel honger.. borsten ik word er gek van... dat wachten pff
Bedankt... dan zit ik nu dus op 8 of 6 DPO afhankelijk van welke cyclus ik deze maand heb.. wisselt tussen de 24 en 26 dagen. Heel herkenbaar @mammz.. niet misselijk (dat was ik sowieso nooit voor de 7e week.. en dan tot de bevalling!) Wel honger en raar gevoel en gedoe in mijn buik. Ik ga nergens van uit, al hebben we de groene dagen deze maand wel optimaal benut
weet je niet wanneer je ei is geweest? is zit 8 dpo dus lopen we een beetje gelijk op laten we hopen snel mooi op roze wanneer wil je gaan testen? ik heb zon test drang haha mocht ik positief testen word het een pittig weekend.. ik ga naar 7nd sunday zondag en word 30 graden :O en dan smoes verzinnen niet drinken.. ik ben moe en misselijk dus als dat erger word.. maar ja niet te hard van stapel lopen hahaha
Nee dat hou ik niet bij, doe ook geen ovu tests ed. Ik heb een app waarmee ik mijn cycli bijhoudt, en heb nu een gemiddelde van 26 dagen. Ik kijk enkel naar mijn cervixslijm dat is bij mij altijd een goede graadmeter. Op die manier ben ik altijd vrij moeiteloos zwanger geraakt. Volgens mijn app zit ik nu ook op 8 dpo. Dus we lopen idd mooi gelijk op, nu nog gelijktijdig zwanger Wanneer wil jij gaan testen?
ik wil woensdag naar de kv hollen hahah en kv2v5 kopen. en dan ga ik een poging doen keek net in de spiegel op de wc (ben aant werk) en woh... blauwe aders op mijn borsten worden steeds duidelijker!!! :O:O en onderrug doen nu ook erg zeer! en jij? zulle we woensdag samen testen of wacht je langer
Haha dat zou eigenlijk wel geinig zijn ja. Doen we! Er zitten er toch twee in, als we te vroeg zijn dan proberen we het op of na nod nog eens Mijn onderrug doet dus ook zeer trouwens maar ja die vervloekte inbeelding!.. Ik haal de test dan morgen want woensdag heb ik de hele ochtend afspraken, ik doe de test als iedereen de deur uit is zo rond 7:30.
Vanmorgen zo overtuigd dat het niets was (en nog steeds wel), maar dit laat me dan twijfelen: Bekijk bijlage 398632 Bekijk bijlage 398633
Hallo allemaal! Ik wil ook graag op de lijst! Wij zijn deze maand voor het eerst voor een 2e kindje gegaan.. tis nog best spannend allemaal omdat ik niet weet of ik uit mezelf zwanger kan worden.. bij de eerste zwanger geraakt met clomid.. Ik ben nu bezig met temperaturen.. vanmorgen was mn temp 37.0 best hoog dus.. op mijn cyclus is geen pijl te trekken dus ik ga van het gemiddelde uit en dan is mijn NOD ongeveer 10 juni.
Een streep is een streep.. en ik zie er 2! Gefeliciteerd!! (zeg ik voorzichtig ) Wanneer is/was je NOD?
lastig toeteke! ik zie ook een voorzichtig streepje... spannend! morgen weer testen? en inderdaad wanneer is je nod?
Mijn NOD is pas 8e -denk ik- Deze ronde verloopt heel vreemd, kreeg m'n ei pas een dag na m'n eigenlijke NOD (knal positieve ovulatietest en FF gaf em ook aan door temp). Dus ik heb m'n NOD maar even op 8 juni gezet. Geloof het nog steeds niet hoor. Zal wel niet kloppen. (Al hoop ik stiekem heeeeel erg van wel!!! )
@toeteke Is dat een zwangerschapstest of ovu test? Hier is die met de paarse dop namelijk een ovu test
Nee, dit is een zwangerschapstest! Oh, wat hoop ik dat dit zo mag zijn! En dan een lekkere plakker dit keer!
toeteke, ik zie eigenlijk niks..? maar ik ben niet zo goed in turen van een foto hahah en gelukkig zien veel meiden het wel duimen!!
daar heb ik ook last van!! honger maar ook weer niet.. zoo vreemd.. mja zit pas op 3DPO.. dus zal wel met iets anders te maken hebben..
ja lastig is dat he! ik heb dat ook al vanaf 3 of 4 dpo en word alleen maar erger. ik zit nu op mijn werk en heb gewoon mijn bh uitgedaan en in mijn tas gedaan :O zon pijn doen mijn borsten! ik krijg er steeds steekjes doorheen en ze voelen zo zwaar.. adres worden alleen maar erger.. hopelijk is dit positief.. maar nog geduld hebben tot woensdag.. als dat niet te vroeg is