NOD lijst 1 t/m 15 juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bibaboe, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ik heb in augustus 2013 een miskraam gehad en toen testte ik pas 2 dagen na NOD (was totaal ongepland). Dus ik weet liever waar ik aan toe ben, ook al hou ik zeker in gedachten dat het mis kan gaan. Maar in mijn ervaring; dat kan het ook wanneer je na NOD test.

En verder; Ongeduldig! :D

2. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo weer bijgelezen.
    Iedereen op rood succes voor de volgende ronde!

Over het voor NOD testen, ik was van plan om het niet te doen, maar symptomen waren de laatste paar dagen zo duidelijk dat ik het al wel wist. Mijn moeder zei gisteren al voor we gingen testen dat ik gewoon hartstikke zwanger was (en dan heb ik echt geprobeerd om niets te laten merken). Dus ja daarom dit keer voor de NOD getest, anders had ik nog wel een paar dagen gewacht. Nu nog wel mijn NOD afwachten of dat goed gaat, ik hoop het wel. Voel me nu veel meer zwanger dan vorige ronde die misliep.

Sparky balen van je vakantielocatie. Is er in de buurt niet nog wat te doen?

3. Dirkje1987

21 mei 2014
    54
    0
    0
    Bedankt voor de reacties 😊 iedereen zijn eigen methode dus... Als het maar werkt toch. Ik wacht 'rustig' af tot na nod. Ik heb een hoop herkenbare klachten die ik ook bij onze dichter had, hopelijk is het goed nieuws. Tester succes. Roze gefeliciteerd! En rood balen! Op naar de volgende ronde!

4. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ik heb net nog een test gedaan (Want: het kan niet, het is te vroeg, de test zal wel niet kloppen en nog meer redenen), ondanks dat ik geplast heb en gedronken, kwam er toch weer een streepje :$

Bekijk bijlage 398712

Ik heb geprobeerd om ze op de foto te krijgen. In het echt zijn ze super duidelijk, hoef niet eens te turen :$

5. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Sparky wat balen dat het tegenvalt! Waar zijn jullie op vakantie? Jammer als je ergens zo naar uit kijkt en het dan tegenvalt :( Snap ook niet waarom alles dicht is? Juist op een park zou horeca toch gewoon open moeten zijn?

6. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Ik zie ze duidelijk hoor! Mijn test van vandaag is ook zo.

7. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Heeeeeeeeeeelp.... ik heb misschien iets raars gedaan. Ik zou officieel zondag pas mogen testen. Nu had ik geen zwangerschapstest in huis maar een ovu test. Ik heb deze gedaan en zie nu een licht streepje op de ovu test.
    Betekend dit iets?

Ik krijg em niet op de foto maar zonder turen zie ik het.....

8. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Ik hoop dat ik zo de foto goed heb geüpload.
    Zelfs op de foto zie ik een duidelijke lichte streep

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,4 KB
      Weergaven:
      5
  9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Chantal, nee zegt niks.

Toeteke, ik zie ze hoor!

Wij zitten bij oostappen brugse heide. Ik had idd verwacht dat horeca open was. Entertainment is logisch dat dat er niet is op een schoolweek.. maar op zn minst zou je een drankje, ijsje of frietje moeten kunnen kopen toch?

10. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland

Kan het nog van pregnyl komen die ik nu 11 dagen geleden heb gehad?

11. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Ja jeetje wat raar zeg sparky. Wij gaan ook vaak tijdens schoolweken maar dan is er echt altijd wel wat open.

chantal, zegt inderdaad helemaal niks. Ik plas altijd een tuur op de ovutesten.

12. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Beetje verdrietig...vandaag helaas ongesteld geworden.
    ik mag dus op rood (sta bij 3 juni)

13. Logan

Logan Niet meer actief

Een negatieve ovulatie test geeft aan dat je lh hormoon wat laag ligt. Zelfs als je een knaller zou hebben zegt het nog niks. Pregnyl staat hier los van.

14. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Oke. Heb je nog lh in je lichaam 1,5 week na eisprong? Zondag gewoon maar even een zwangerschapstest doen... dan weten we wel meer.

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Appelboompje, wat vervelend!

16. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    chntl,
    Heb voor de grap eens een ovulatietest vlak voor nod gedaan. Dikke knaller, maar een absoluut negatieve zwangerschapstest. Dus ja dat kan en zegt echt helemaal niks, maar het zou natuurlijk kunnen dat hij reageert op hcg. Dat weet je pas zeker als je een posi zwangerschapstest hebt. Wat ik natuurlijk hoop voor je en voor ons allemaal.

Appelboompje, balen meid dikke digi knuf. Ik ga me deze maand denk ik ook zo voelen. Heb lage rugpijn en ongiegevoel. Morgen is nod dus we zullen het zien.

17. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo is weer veel gekletst :)

Ik ga slapen, borsten even wat minder gevoelig en ongi zeur gekregen.. Hoop zakt meteen weer in de schoenen..

Eigenlijk is het "zwangerworden" geestelijk best zwaar soms, je lichaam speelt echt met je.

Succes voor de testers morgen vroeg! Ik hoop weer wat mooie streepjes te mogen bewonderen!

18. Logan

Logan Niet meer actief

Ja, dat je altijd :) spannend!!

19. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Dat is echt zo waar... je wil gewoon zekerheid! en je kunt jezelf echt gek maken...

Een ovu test als zwangerschapstest gebruiken werkt echt niet! en dat is dus dat deel van jezelf gek maken, want je ziet een streep.. krijgt hoop.. en wordt dan toch ongesteld :( dus dan intens verdrietig.. ik kan er over mee praten.. ik heb ook ovu testen als zw testen gebruikt.. met dis het verdriet als gevolg..

Meiden onthoud goed, ik geloof daar namelijk echt in.. dat je kindje (1e, 2e, 3e, 4e, 5e, 6e maakt niet uit) pas komt als het er aan toe is! en als je straks zwanger bent en je kindje is geboren dan kijk je terug op de periode van proberen en denk je 'je bent precies op het juiste moment gekomen'

knuf voor alle rode mensen weer deze ronde

20. jenny84

jenny84 Actief lid

18 feb 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( krampen, en helaas helder rood... weet bijna zeker dat t hier over is

Deel Deze Pagina