NOD lijst 1 t/m 15 juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bibaboe, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is zit nu op 9dpo heb normaal een lf van 12...
    Maar guster was hij wit dus druf niet meer.. Morgen ga ik testen met kV..

2. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Ik heb normaal een lf van 11 en zit nu op 8dpo.. Ook een witte test vandaag... Had ik niet moeten doen.. Ben nu al helemaal down:( er rommelt canailles in mijn darmen.. Heb steken linksonder in mijn buik en mijn borsten zijn licht gevoelig af en toe.. Dus ook niet echt duidelijke symptomen

3. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Ps sorry voor de onsmakelijk vraag, maar had vanmorgen urine opgevangen en daar zat een wittige sliert in.. Is dat gewoon afscheiding, heeft iemand dat ook wel eens?

4. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel

Wanneer komen jullie weer terug?

5. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel

Ja ik bijna altijd. De truc is om eerst een beetje te plassen dan stoppen dan wat opvangen en het laatste plas voor de pot. Maar das noet altijd even makkelijk hahaha. Volgens mij kan het ook geen kwaad voor je test hoor.

Hier heb ik ontzettend last van mn stuitbeen. Zou het een symptoom zijn? Wat denkenjullie? Heb zondag getest maar die was omowit.

6. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

29 nov 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Bah, wat is het spannend deze keer. Ik zit pas op 7dpo. Nog een weekje wachten :(. Mijn gevoel zegt dat het niet raak is, maar wie weet....

7. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Ja is heb af en toe ook last van mijn stuitbeen, geen idee wat dat betekent haha.. Heb jij ook tussen je eisprong en je NOD een drukkend gevoel in je onderbuik.. Lijkt wel of het m'n eierstokken zijn? Ik voel ze ook heel erg als wel seks hebben zal ik maar zeggen echt pijnlijk soms

8. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel

Vooral rondom ei is het gevoelig.

Heb de vorige zwangerschap na de bevalling erge bekkenklachten gehad en hoop dus niet dat dit een voorbode is.

9. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18

Ik heb een paar weken terug mijn bekken laten kraken, misschien dat ik daarom meer pijn heb tijdens de seks.. Pff het is mentaal zwaar zwanger willen worden, vooral na elke teleurstelling.. En ik persoonlijk wordt af en toe ook wel eens bang. Doordat ik al die klachten heb denk ik wel eens zou er niets iets goed verkeerd zijn bij mij van binnen? Heeft iemand dat ook wel eens?

10. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Wat heeft diegene gezegd dan over wat voor klachten je kon verwachten? Kan natuurlijk ook wat verkeerd geschoten zijn. Zou daar even contact over opnemen.

11. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ken het... ik heb gister ook getest en ook wit.. nu ook helemaal down.. maar ik voel me zo zwanger dat is zo raar... dus ben zo bang dat mijn lichaam mij voor de gek houd..

ik weet niet wie het vroeg maar ik heb ook vaak witte vlokjes bij mijn urine dat is idd gewoon afscheiding en kan geen kwaad ook niet voor de test.

ik heb af en toe dat mijn borsten branderig aanvoelen.. maar vooral nu super last van mijn onderrug en ongi gevoel... nog erg vroeg op 9 dpo toch? maar ja zal dan toch de ongi om de hoek staan..

weet iemand hoe ik het temp kaartje hieronder kan zetten? had ik eerst ook maar weggehaald omdat ik zwanger was en niet meer tempte maar ja nu dus weer nodig helaas na mk

12. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Ik mag weer op rood. Door naar 30 juni voor de volgende NOD... :(

Alle zwangeren gefeliciteerd!

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Mammz, ik pak gewoon de link van de website. Gewoon uit het typebalkje bovenin. Je kunt hem ook vinden via share ergens.. maar weet zo niet exact hoe je daar komt.

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    bij ff bovenaan in de paarse bal staat sharing
    als je daarop staat onder charting home page staat get code
    daar klik je op en dan de bbCode Code of simple linkdeze link kan je in je onderschrift zetten of in een bericht

15. Logan

Logan Niet meer actief

Ziet er goed uit! Gefeliciteerd. Hopelijk zijn we weer tegelijk ;)

16. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanx!! gelukt!!

ff geeft alleen aan dat mijn ei maandag was. maar ik weet 100% zeker dat hij zondag is geweest ivm knaltest en buikpijn, zondag avond al een lichte test en geen buikpijn meer dus echt zondag middag geweest.

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

Mammz, sommige krijgen eipijnen voordat hun ei springt he. En dat een ovutest negatief is betekend niet dat je ei al geweest is. De piek is geweest. Ik zou ook zeggen dat je ei een dag na de posi ovutest is geweest. Dit zou ook overeen komen met de temperatuur.

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

KellyK, ik heb de sensitest besteld. 6dagen voor nod en 4 dagen voor nod.

19. Desiree92

Desiree92 Actief lid

8 apr 2014
    263
    15
    18
    NULL
    NULL
    Mooie testen komen er voorbij!!!
    Hier zijn we nogsteeds aan het wachten
    Nog een week!!!
    Maar net als vele heb ik ook al test drang door al die mooie testen!!!

20. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    mmmm owk... andere maanden zat ik altijd met mijn gevoel en ff gelijk ik voel hem echt altijd springen dat is een andere pijn als het ei pijn zeg maar... maar ik snap wat je bedoelt.. hou ik er rekening mee dat ik dus miss pas op 8 dpo zit nu.. pff ellende hahah

Deel Deze Pagina