Inmiddels 5 dagen een paar drupjes bloedverlies.. uit voorzorg maar tampons gebruikt maar er breekt niets los! Ben klaar voor ronde 2 maar het komt maar niet doorzetten Meer mensen die hier zo lang last van hebben?
Nou ik koop ze gewoon niet dat helpt wel. En mijn man wil echt wachten. Tja geen idee ik ken dat symptoom ook niet...
Balen renske, succes donderdag en hopelijk mag je gauw zwanger raken. Vind je echt een stoer wijf dat je het in je eentje doet, veel succes
Hey meiden, ik lees nog wel mee hoor, maar ja druk druk druk he Ik heb inmiddels een afspraak voor de eerste echo (26/6) spannend! @rode dames. Balennnnn veel succes volgende ronde @roze dames gefeliciteerd! @marlijn testen! Ik ben zooo benieuwd! Mijn duimen draaien voor jou
Bambi, heb je al een test gedaan? Bloedverlies kan ook bij zwangerschap voorkomen en helemaal als het weinig is. Kan ook langdurig zijn. Renske, balen zeg. Fijn dat je snel terecht kunt. marlijn, jaa gewoon testen.en showen he.
heb net een test gedaan. maar de achtergrond blijft volledig roze. (na drupjes water ook... foute test) Ik wacht het nog maar even af NOD is officieel vandaag.
Jawel maar hoef niet te plassen En kan beter even afwachten. (sowieso tot morgenvroeg) Ik ben pas 2 maanden pilvrij dus wellicht moet mijn cyclus enorm wennen! Ik heb namelijk wel het gevoel dat het door komt zetten (maar dat heb ik al 3 dagen...)
Thnx voor je reactie kan beide kanten op... afwachten maar.. vind het allemaal wel een stuk spannender en enger dan voor de mk. Vriend heeft het ook. Je staat er toch wat minder relaxed in nu. Hoe gaat het met jou? Spannend meiden die allemaal aan het testen zijn! Ik heb al een boel streepjes voorbij zien komen. Super leuk! Dames op rood.. dikke knuff volgende ronde allemaal een plakbeeb voor jullie! ♡
Ik heb een test gedaan op 7dpo hahah weet ook niet waarom wit wat wil je anders! Ik wil morgen testen 10dpo maar ik twijfel een beetje omdat ff zegt dat ik morgen nog maar op 9dpo zit... Ik heb me super erg zwanger gevoeld en vandaag ineens een stuk minder... Alleen mijn hoofdhuid dan daar word ik gek van! Borsten lijken sinds vandaag minder gevoelig.. ook niet misselijk geweest.. Dus hoop zakt alweer flink
Hahah ik heb de test nu al in huis... Dus dat lukt me never nooit hahahaha Ik gok het erop.. Dan maar weer de teleurstelling ander blijf ik denken en hopen.. Mijn man is er ook heilig van overtuigt dat t raak is maar ik begin steeds onzekerder te worden
Zo ik ben weer bijgelezen rimar succes in de volgende ronde! Marlijn82 heel herkenbaar hoor! Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. als je morgen wilt testen, gewoon doen! Dirkje1987 soms kan je lichaam je voor de gek houden, maar laten we hopen dat je snel een posi test in handen hebt! Speranza83 Welkom Renske76 aaah sterkte! Ik vind het super gaaf van je (ik las net je onderschrift!) Adriana85 leuk en spannend! :-D Hoe voel je je verder? Bambi86 nog even spannend voor jou dus.. mammz vervelend die onzekerheid. Hopelijk snel een dikke knaller op je test! ik zit nu op 4 of 5 DPO. Mijn borsten zijn sinds een paar dagen gevoelig (mijn vriend merkte vanavond op dat ze groter leken). En vandaag doen ze echt wel wat pijn. Toen ik in bad lag had ik een spierpijn gevoel in mijn buik. En over de dag wat steekjes links.. Verder wat duizelig, wel en geen honger gevoel..volgens de berekening zou morgen de innesteling zijn.. We wachten gewoon nog rustig af!
Even ter info voor iedereen die (te) vroeg wil/gaat testen: Pregnacy Test Results for 8 DPO Ik ga wachten tot mijn NOD denk niet dat het erin zit deze maand..
Ik had voor het eerst sinds mijn tienerjaren deze week last van jeuk aan mijn hoofdhuid, schilfers en haaruitval... Natuurlijk in de wolken door deze 'vreemde' symptomen. Ben toch ongie geworden en twee witte tests. Bij mij betekende het dus niks. Hopelijk bij jou wel!