NOD lijst 1 t/m 15 juni 2014

Discussion in 'NOD forum' started by bibaboe, Apr 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mammz

mammz Fanatiek lid

Mar 25, 2013
    1,845
    0
    0
    NULL
    NULL

Mmm ok.. Thanx voor je reactie! Ik heb geen haaruitval of schilvers, puur jeuk en super gevoelig! Ik heb dit nog nooit gehad dus Miss toch toeval dan... We zullen zien dan maar..

2. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

Aug 23, 2013
    2,349
    808
    113
    Gent
    Ik heb de slechte gewoonte om meteen de zoekmachine te raadplegen op zoek naar oorzaken van mogelijke kwaaltjes of lichamelijke aandoeningen ;)

Kwam op een site terecht waar ze zeggen dat je haar 3 maanden 'achter komt'. Als er een bepaalde lichamelijke gebeurtenis plaatsvindt, dan reageert je haar hier met 3 maand achterstand op. Ik ben 2,5 maanden geleden gestopt met de pil dus verandering in hormonen. Ik heb dit als mogelijke verklaring bij mij genomen. Nu hopen dat het niet te lang duurt die haaruitval, want het is al flink uitgedund bovenaan (+ "inhammen" help! :p) sinds het einde van mijn tienerjaren helaas! Ik kan dit nu echt wel missen.

Ik ben geen dokter, dus misschien klopt het ook helemaal niet die site die ik vond :)

Dit even ter zijde.

Maar ik duim voor je dat het goed nieuws is, die jeuk!

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    @renske. Is het echt al doorgebroken bij jou? Eén van mijn gedroomde posi testen was toch van jou? ;) ik hoop t voor je...

@linnie. Ik voel me goed hoor. Alleen een opgeblazen gevoel en superveel last van hooikoorts wat ik normaal nooit heb. Met deze symptomen loop ik al een week dus ook voor nod al.

4. linnie88

linnie88 Actief lid

Aug 6, 2013
    223
    10
    18
    dames, weet hoe iemand hoe dat zit met ovu testen?
    Heb ze deze maand voor het eerst gebruikt.
    Ze liepen mooi op tot en met de 30ste mei met een knalstreep.
    31 mei in de ochtend nog mooie streep, 's middags al duidelijk lichter.
    Zojuist voelde ik even de stand van m'n baarmoedermond en het cevrix slijm (had alleen op de 30ste daar wat natterigheid van, srry voor de details).
    Maar nu ook duidelijk! Dus ik doe weer een ovutest, en hij is net een tintje licher dan de conrole streep, maar beduidend donkerder dan de test van de 31ste?
    Iemand ervaring hoe dit kan?
    springen mijn eileiders om de beurt ofzo? eerst links dan rechts haha straks is het een tweeling!

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    De teststreep moet echt minstens zo donker zijn dan de controlestreep. Het kan dus goed zijn dat je ei nog niet is gesprongen. Was de knalstreep van de 30ste echt een knalstreep? Dan moet je die aanhouden als positief.
    Je kan evt in mijn album kijken naar mijn rijtjes.

6. Arendje

Arendje Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    2,124
    634
    113
    Female
    Ik mag op rood.

Vanmorgen nog een hele duidelijke streep op de dipstick van zw&k en een tuurstreep op de midstreamvan zw&k, maar een paar uur later flinke ongi krampen en toen ook rood bloedverlies. Nu dus ineens een korte lf van 11. En ik vind het zo gek dat ik toch best duidelijke streepjes had. Misschien zat er wel wat, maar is het vroeg misgegaan.

Bedacht me net ook dat dat betekent dat ik niet voor m'n 25e moeder word. Heb altijd gezegd voor m'n 25e moeder te willen worden. Nu doet het er niet meer toe. Ook al ben ik dadelijk 30, als het maar lukt. Wil het zo ontzettend graag.

Maargoed ik ga naar het volgende nod forum. Op naar ronde 9.

7. Ikke101

Ikke101 Actief lid

Feb 3, 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb dat soms ook wel eens, een piek, dan omlaag en dan ineens nog een piek, zegmaar 2 a 3 dagen ofzo. Meestal niet, maar ik heb het ook wel eens gezien. Misschien had het ei moeite met springen ofzo en had even een nieuwe lading hormonen nodig voor poging 2... Geen idee...

8. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

Mar 17, 2014
    1,696
    853
    113
    Female
    Putte, Noord-Brabant
    Jammer, toch weer wat rood :(
    Ik wil veel meer roze zien!!!
    Hier nu 6dpo en last van misselijkheid na het eten en wel/niet hongergevoel. Veel,afscheiding en constant ongigevoel! Voel me ook anders deze maand maar kan in mijn hoofd zitten natuurlijk! Ik ga er maar niet vanuit anders is het weer zo'n teleurstelling.

Off to work!
    Fijne dag dames!!

9. linnie88

linnie88 Actief lid

Aug 6, 2013
    223
    10
    18
    Bedankt voor je reactie! Dat zou mn gevoelige en pijnlijke borsten van de afgelopen dagen verklaren... Dames op rood, balen! Succes in de volgense ronde

10. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

Aug 23, 2013
    2,349
    808
    113
    Gent
    #1870 Fee89, Jun 4, 2014
    Last edited: Jun 4, 2014
    Hé, balen :(

Ik wou ook altijd voor/op 25 mama worden. Dit kan nog nét als het deze 3e ronde raak is, maar ik zal er niet op hopen. Nu hoop ik zwanger te worden op mijn 25e in plaats van al bevallen te zijn... Maar goed, leeftijd is slechts een getal. Zolang alles goed lukt bij ons, is dit al heel bijzonder :)

11. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

Mar 28, 2012
    1,968
    0
    0
    Overijssel
    Wit witter witst

12. mammz

mammz Fanatiek lid

Mar 25, 2013
    1,845
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1872 mammz, Jun 4, 2014
    Last edited: Jun 4, 2014
    Pff denk dat men lichaam me echt flink voor de gek heeft gehouden.... Test negatief... Ik ga er maar gewoon vanuit dat t niks is

Temp is ook te laag denk dus zal morgen of overmorgen wel ongesteld worden want heb nu ineens ook al ongi zeur (9/10dpo normaal lf van 11/12)

13. Muis87

Muis87 Bekend lid

Jan 20, 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Weer wat mindere berichten gisteren zo te lezen en een paar dames op rood.
    Voor iedereen die nu nog negatief test zal ik duimen dat het de komende dagen positief wordt.

Hier nu 1 dag over tijd en voel me nu meer zwanger dan bij de vorige zwangerschap. Al veel meer symptomen, dus ik hoop dat het deze keer beter gaat. Maak me wel ontzettend druk bij alles wat ik voel of juist niet voel, na de miskraam ben ik echt een stuk angstiger. Denk dat het pas minder gaat worden na de eerste echo. Volgende week ga ik de VK bellen, wil eerst nog een paar dagen afwachten of het goed blijft gaan.

14. Nonma

Nonma Fanatiek lid

May 4, 2011
    1,659
    116
    63
    Female
    Marketing
    Amsterdam
    Balen meiden:( ik denk ook niet dat hier een streep komt, ik heb een beetje last van zere borsten, maar niet heel erg...

Toen ik zwanger was van J had ik het weekend voor nod (nod was de vrijdag erna) echt onwijze stuwing, 2 dagen en toen was het weg, verder had ik geen kwalen, maar wel een raar onbestemd gevoel en ik sliep heel slecht, ik probeer nu steeds te vergelijken, maar ik weet het gewoon niet:(

15. Snne

Snne Bekend lid

Feb 10, 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    @Arendje wat balen zeg! En wel gek idd van je tuurstreepjes. Misschien heeft er dan idd wat gezeten :( knuff op naar de volgende ronde met nieuwe goede hoop.

Vanochtend is mijn temp weer wat gezakt. Ik snap er niks van hoor... hoort dit bij een eventuele innesteling? Ff geeft nog steeds geen ei aan maar kan me haast niet voorstellen dat die nog zou moet komen. Misschien wordt ik vandaag of morgen wel ongi en is mijn hele cyclus gewoon in de war na de mk..

16. mammz

mammz Fanatiek lid

Mar 25, 2013
    1,845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je nog hcg in je van de mk? En vk zei tegen mij dat je pas weer een eisprong krijgt wanneer je lichaam er weer klaar voor is.. Miss heeft je lichaam wat langer de tijd nodig en komt hij gewoon wat later?

17. Logan

Logan Niet meer actief

Hetzelfde. Ik wil zwanger zijn en wel nu. Tegelijk ben ik bang weer een miskraam te krijgen.. Gelukkig 24 juni uitslag van het chromosomen onderzoek. :) heb jij je klap al een beetje weten te verwerken?

18. Renske76

Renske76 Bekend lid

Dec 27, 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Wat jammer Arendje!

Mammz en Marlijn, het kan nog, toch?

Adriana, het is zonet echt doorgebroken, dus het zal deze ronde niet voor mij zijn. Veel geluk in je zwangerschap. Ik schuif weer een rond door!

19. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Gatver, wat jammer!!

20. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

Mar 28, 2012
    1,968
    0
    0
    Overijssel
    Ik lijk nu wel in de verte wat te zien. Maar kan net zo goed een indroger zijn of mijn verbeelding. Gister of vandaag is nod. Dan moet hij toch al veel duidelijker zijn?

Share This Page