Ah kak! Ik kreeg geen meldingen meer! Lig mega misselijk in bed na te wiegen van een dagje op de boot blehhh... hoe gaat het met iedereen? Al vroege testers? @Secret Promise Ah wat shit! Heel veel sterkte.
Ik ben ongesteld aan het worden volgens mij had vannacht ineens lichtroze met afvegen en vanmorgen was het al een stuk donkerder. Heb een tampon in gedaan, dus ben benieuwd straks..
Hier temp omhoog. Ik ga uit van 2dp. FF maakt er net 3dpo van. Ik hoop maar dat we het op de juiste momenten gezellig hebben gemaakt.
Hmm... Ik kreeg geen meldingen meer! @Roos02 : goed dat er toch al geluisterd wordt! hopelijk is het idd niet nodig... @Carolinec87 : he zo jammer!! @Secret Promise : veel sterkte!! Hier heeft mijn vriend alle testen verstopt. Ik ben altijd de rest van de dag down als er eentje negatief is, dus hij wil niet dat ik voor mijn nod test, omdat die dan toch altijd nog positief kan worden. Dan ben ik heel de dag slecht voor niets ... Was wel een beetje boos toen ik t merkte, maar eigenlijk ook wel heel lief dat hij me wil beschermen of zo... Ik moet dus nog héél lang wachten tot volgende zaterdag... -_- en hoop in tussentijd niet ongesteld te worden natuurlijk
Oh nee! Ben je wel vaker eerder ongesteld geworden dan? Anders kan het ook een innestellingsbloeding zijn?!
Nee eigenlijk nooit! Heb net tampon verwisseld en was vrij weinig bloed. Dus heb nog een heeeel klein beetje hoop dat het inderdaad een innesteling is. Maar die dacht ik maandag ook te hebben gehad, alleen toen was het echt maar een druppel bloed ofzo. Afwachten dus..
Een innestellingsbloeding kan je wel paar dagen achter elkaar hebben maar dat moet dan wel 'minimaal' verlies zijn. Ik vind het eigenlijk wel veelbelovend klinken hoor en zeker wanneer je altijd een strakke cyclus hebt. Tuurlijk kan het weleens afwijken maar zal in ieder geval zeker nog wel hoop houden!
Het bloedverlies is sinds 11 uur gestopt dus hoop echt dat dit toch een innesteling was, en van afgelopen maandag dan gewoon zomaar een klein bloedinkje ofzo