NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2020, door tot iedereen op roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door Wensje2014, 5 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tafeltent

    tafeltent Actief lid

    1 mrt 2015
    325
    174
    43
    Indroog streepjes zou ik niet vertrouwen.. heb ik ook weleens gehad en dan was het niks..
     
    Appeltje2 vindt dit leuk.
  2. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Ook eens gehad, was toen ook niets ... :(
    Maar je bent idd nog vroeg! Kan altijd nog positief worden... Ik zet sindsdien mijn timer en gooi na vijf min de test onderin de vuilzak, zodat ik niet meer kan gaan kijken. Indroogstreepjes zijn vreselijk! :(
    Vreemd! Kunnen het je regels al zijn? Heb je die ooit al zo vroeg? :-
     
    Appeltje2 vindt dit leuk.
  3. tafeltent

    tafeltent Actief lid

    1 mrt 2015
    325
    174
    43
    Het begint bij mij altijd (nouja sinds een jaar) al wel met spotting tussen 7 en 10 dpo) maar het gaat altijd pas 'stromen' op 14 dpo. Dus nee eigenlijk niet..
     
  4. tafeltent

    tafeltent Actief lid

    1 mrt 2015
    325
    174
    43
    Oh ben trouwens 11 dpo ipv 10. Maargoed deze maand is dus niet gelukt..
     
  5. Appeltje2

    Appeltje2 Bekend lid

    23 sep 2014
    773
    176
    43
    Oké. Dank je wel voor jullie antwoorden.
    Zelf ga ik er ook vanuit dat het niks is.
    binnen de leestijd is gekomen is weet ik niet. laatste 2 minuten niet meer erop gekeken. kreeg een telefoontje.
     
  6. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Pff... :( Balen!
    Dikke knuffel!!
     
  7. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Hopelijk komt er binnen een paar dagen wel een streepje binnen de afleestijd! ;)
     
  8. Lieverhout

    2 apr 2020
    52
    48
    18
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

    Hier vanochtend de eerste negatieve test in handen gehad. Vorige week dinsdag heb ik een smiley gehad, in de middag was de smiley verdwenen, terwijl hij er normaal gesproken bijna twee volle dagen te zien is op de ovulatietest.

    Hoeveel dpo zou ik dan nu zijn?

    Hoop dat anderen deze week meer geluk hebben.. :thumup:
     
  9. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Bedoel je dan 23 juni? En heb je voor 23 juni ook getest? Dat hij bv maandag en dinsdag positief was? Ik zou dan gokken dat je eisprong zelf dinsdag was en je nu dus 11dpo bent?
    Staat er op de site van clearblue iets over maar 1 dag een smiley hebben en wat dat betekend? (Ik heb deze ronde voor t eerst met clearblue getest, maar na de smiley niet meer verder getest. Had zondag een smiley. Dinsdag heb ik een action ovulatietest gedaan en die was toen terug negatief. Dus geen ervaring met hoeveel dagen die smiley er normaal gezien is. Vond ze wat duur om door te testen... :p)
     
  10. Junirose

    Junirose Bekend lid

    29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
    Ja dit weten ze.. daarom vonden ze het zo moeilijk om te vertellen.
     
  11. Junirose

    Junirose Bekend lid

    29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
    Jep dit wisten ze
     
  12. Lieverhout

    2 apr 2020
    52
    48
    18
    Vrouw
    Ja de dag ervoor getest en dat was negatief. Misschien is de smiley van maandagmiddag tot dinsdagochtend geweest, dat zou kunnen.

    De testen zijn idd reteduur. Zelf denk ik met 10/11 dpo negatief getest dat er dan geen kans is. Terwijl mijn beste vriendin zwanger is en op 10 dpo een positieve test had en haar verloskundige dit heel uitzonderlijk vond.

    Dus dat word afwachten. Zondag had je een smiley, heb je daarvoor ook getest?
    Dan zou je eisprong maandag ongeveer zijn geweest en was je dinsdag 1 dpo en vandaag 5 dpo, hoop dat het snel raak is voor jullie...

    Bij mij blijven ze echt bijna twee volle dagen staan. En de dag na de smiley tel ik dan als de dag van de eisprong. Dan zou ik nu 10 dpo zijn, ben benieuwd..

    @KristelVH heftig zeg, had je achteraf gewild dat ze het nog even stil hadden gehouden voor jullie of het anders hadden aangepakt. Digitale knuf!
     
  13. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Ik ben vrijdag beginnen testen. Dus idd zondag eerste keer positief. Zondag en maandag goed ons best gedaan, dus nu is het idd afwachten! Al een heel parcours opzitten, dus ik hoop echtheel hard dat het deze keer gelukt is...
    Maar is nog maar de tweede eisprong, dus jah...
    11dpo is nog wel vroeg hoor! Je kan perfect binnen een paar dagen nog positief testen! Ik blijf duimen in elk geval! Heb je de ronde wel goed kunnen benutten?
    De moed nog niet te hard opgeven! ;) <3
     
    Lieverhout vindt dit leuk.
  14. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Moet echt vreselijk zijn... :( je bent natuurlijk blij voor ze, maar toch...:( xx
     
  15. Lieverhout

    2 apr 2020
    52
    48
    18
    Vrouw
    Ja opzich wel!

    Zondag, dinsdag en donderdag geklust.
    En dinsdagochtend heel even een smiley gezien.

    Ik geef idd ook nog niet op. Hoop dat het bij jou deze keer raak is :thumup:.
     
    Lientje91 vindt dit leuk.
  16. Junirose

    Junirose Bekend lid

    29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
    Hmm nee.. ze moeten t toch ooit vertellen en ze wilden ons niet voorbij lopen daarin want ouders wisten het al..
     
  17. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Hopelijk is het ook snel terug aan jullie en kunnen ze samen spelen later! ;)
    Maar neem maar eerst alle tijd die je nodig hebt! XXX knuffel!
     
  18. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Even een algemenere vraag: wat doen jullie met alcohol, sushi, biefstuk Ed tijdens de wachtweken?
    Wij zijn vanavond gaan uiteten, maar een alcoholvrije cocktail als aperitief genomen en bij het eten toch maar geen wijn. Ik durf het precies niet riskeren...
    Maar ik weet niet of ik daarmee overdrijf of zo? Mijn vriend vond dat ik perfect een glaasje rosé mocht als ik dat wou, maar voelde mij er niet goed bij.
    Ik weet hoegenaamd niet wat er kwaad kan of niet. Of zou er een verschil zijn tussen voor en na een innestelling of zo?

    Voorlopig eet en drink ik alsof ik zwanger ben, maar ben benieuwd wat jullie doen! :)
     
    Mayson en Lieverhout vinden dit leuk.
  19. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Je deelt nog geen bloedbaan omdat er nog geen placenta is. Die word pas rond 5weken ontwikkeld dus kan nog geen kwaad.
     
    Lientje91 en Lieverhout vinden dit leuk.
  20. tafeltent

    tafeltent Actief lid

    1 mrt 2015
    325
    174
    43
    Ik heb altijd alles laten staan in de wachtweken en doe zowiesow rustiger aan met alcohol. Ook manlief drinkt niet rond de eisprong.
    Ik zelf doe het ook omdat ik 2 keer een miskraam heb gehad en dan is het heel fijn om te kunnen denken 'het kwam niet door iets wat ik zelf heb gedaan' (niet dat je door alcohol een miskraam krijgt maar het gaf mij wel een goed gevoel)
     
    Lientje91 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina