Nou dat dus....ik ben dus ook benieuwd vanaf wanneer ze positief ( kunnen ) worden Als ze zeggen 6 dagen eerder ben ik gewoon zo nieuwsgierig om te checken of dat ook zo is en als ie negatief is vanaf wanneer er tuurstrepen komen Tis gewoon bijna een hobby
He, verdorie!! veel succes met de volgende ronde in elk geval! Welkom!! negatief op 8dpo wil idd nog niets zeggen! Ik duim mee! Waarom ga je nog niet testen? Altijd benieuwd naar hoe mensen dat in godsnaam kunnen...
Denk dus dat ik er vanavond en anders morgen t eerste testje tegen aan gooi Heb btw nog steeds erg zere borsten en levendig dromen niet normaal
@Lientje91 wil deze maand gewoon afwachten eigenlijk. Heb afgelopen jaren al zoveel geld uit gegeven aan testen en te vaak teleurgesteld geweest. Dus ik wacht nu gewoon geduldig af, misschien word het beloond
@Sylva minder chagrijnig dan normaal een week voor nod. normaal gesproken vliegt er zeg maar van alles door het huis heen omdat ik enorm veel last van hormoonschommelingen heb. deze week gek genoeg nog niks, maar wat niet is kan nog komen Vanmorgen getest (8dpo) en uiteraard wit. zit ook nog maar op dag 22 dus veel te vroeg, dat wist ik ook wel. Ohja, ik zou me inhouden qua testen he...
Ik ben ook een stuk minder chagerijnig....maar kan ook aan het zonnetje liggen hahaha Heb wel sinds een half uurtje stevige steken down under Net of er met een dikke naald in geprikt wordt
Hier sinds Vrijdag ongie pijn in onderbuik en onderrug. Zaterdag was het weg. Zondag en vandaag weer terug. Heel vervelend...
Ik heb even teruggekeken in mijn Clue-app en deze week komt erg overeen met de eerste week na de ovulatie waarvan ik dus zwanger bleek te zijn. 4 dpo: puistjes (nu ook) 5 dpo : zere borsten (nu ook) Toen had ik pas op 11 dpo een positieve test dus moet nog 6 dagen geduld hebben.
Hoe is het hier? Ik moet nog 2 dagen wachten tot mijn nod. Ik voel eigenlijk niks, alleen enorme borsten..
Ik nog 3 dagen wachten.. mega veel rugpijn sinds vrijdag en tepels raken wat geïrriteerd. Mja voelt als menstruatiepijn. Verder weinig dus verwacht mn nod Vrijdag gewoon.
Ik zit nu op 5DPO volgens mijn berekeningen, voel vandaag niet veel bijzonders.. wacht af tot zondag en dan zal ik wel willen testen.. ik drink wel granaatappelsap nu elke dag baat het niet dan schaadt het niet haha
Hier al sinds gisteren zo wat vlagen misselijkheid (gisteren wel vrij hard, moest er echt van kokhalzen) en darmkrampen. Mijn tepels voelen vaak wat pijnlijk als ik eraan kom. Zit ergens tussen 10 en 14dpo (gynaecoloog voorspelde eisprong tussen 19-22/5). Spannend wel! Ik test sowieso niet voor zaterdag (oooooh wat is dat nog lang! ).
Oh ik ook! Maar omdat ik nog niet lang met de pil gestopt bent, denk ik dat het daar van komt. Omdraaien in bed (zonder topje) is zowat hels. Moet ze echt vasthouden. Ik ga van bescheiden B naar nu denk ik wel een volle C. Mijn vriend kan er niet afblijven hahaha!
Spannend! Als het hcg gerelateerde klachten zijn zou je al een streepje moeten zien volgens mij. Knap als je nog zo lang kunt wachten hoor.