Snap ik! Ik heb het ook altijd als ik ongesteld ben geworden en dan tot de eisprong dat ik het forum meer vermijd. Daarna kan ik het weer beter hebben omdat er weer hoop is voor de ronde! Knuffel
ik had al gezegd dat ik niet zou kunnen wachten met testen. Gister (!) Al de eerste gedaan ... daarop echt een schaduw te zien na heeeeeel lang turen echt niet te doen eigenlijk... vandaag iets meer zichtbaar. Denk dat het op de foto niet te zien als ik hem upload vandaar dat ik een bewerkte versie bijvoeg. Vandaag 9dpo trouwens....
Ja ik zie het ook! Spannend weer Ik heb vanmorgen ook getest en heb ook zoiets. Twijfel of het niet gewoon een schaduwtje is oid, randje aan de bovenkant is wel duidelijk roze maar loopt helaas niet duidelijk roze door..
Ah zo. Wel fijn als er een eitje zit en nu mogelijk je piek is dan kan hij dat mooi bekijken. Zou precies het juiste moment zijn. Want als je bv maandag je piek al had gehad kon het zijn dat hij dinsdag al was gesprongen. Wat dan? Dan had het eitje in de baarmoeder rond gezworven? Want tijdens de piek zit het eitje nog in de eileiders en als het springt gaat hij naar de baarmoederwand als ik het goed begrepen heb
Bij jou zie ik idd een begin streepje bovenin. Ik ben zo benieuwd hoe het uit pakt. Hopelijk iig 2 op roze deze maand
Hij is nu opgedroogd. Vind het zo spannend allemaal. Ik hoop het zoooo, dat zal ons een hoop stress besparen
Ooh @Roos02 : bij jou zie ik echt wel een streepje! Blijven testen en hopen dat ie oploopt! Zou super zijn!!!! @gate : voor de jouwe kan ik niet goed genoeg turen... Zie misschien wel heel licht iets, maar ik ben daar geen garantie in... Hier vanmorgen geen smiley, dus héél veel stress voor vanavond. Hopelijk is er wel een eitje aan het groeien op zijn minst... Toch heel veel twijfel nu of het wel gelukt is... Maar vorige ronde had ik de hoop ook al opgegeven en kwam hij uiteindelijk ook nog... Dus jah... We zien wel vanavond... Nog een lange dag vandaag...
Ow wauw, die is best goed te zien zo!!! Hoop het zo voor je! Hoe fijn zou het zijn dat het alsnog is gelukt zo vlak voor je de mmm in gaat!
Gaat vast goed komen! Is de eerdere rondes ook goed gegaan! Geduld (Ben ik ook niet zo goed in hoor )
Ik lees in je banner "10 weken en 4 dagen" alweer wat gaat dat snel zeg. Gaat alles goed? Hoe voel je je nu? Kan je al wat zien aan je buik?
Jah, t is nog geen ene keer van de eerste keer goed gegaan jammer genoeg... Ze hebben altijd nog een extra dosis moeten bijgeven opdat het effectief lukte. Dus daarmee dat het wel altijd heel spannend was. Als het nu niet gewoon lukt, wordt het MMM in... Hebben we niet echt zin in (vooral niet in het lange wachten op een eerste afspraak en resultaten en zo... Ik heb niet zo veel geduld meer.) :-s
@Lientje91 Ik duim voor jou dat je ei bijna op springen staat! En dat je snel een smiley hebt op je test ❤
Ja het gaat toch best wel snel. Alhoewel de eerste weken tot de eerste echo heel traag gingen. Morgen heb ik de termijnecho en daar ben ik erg gespannen voor. Ik hoop zo dat alles goed is. Mijn eigen broeken kan ik al ruim een week niet meer aan, dus ik loop nu al in zwangerschapsbroeken . En je kunt het ook al echt wel zien. Al zal het voor buitenstaanders lijken op coronakilo's , maar ik weet wel beter haha. Verder voel ik me afschuwelijk... misselijk, zoooooo moe en super emotioneel. Maar het is voor het goede doel, moet ik maar denken. Al staat het huilen me vaak nader dan het lachen . Hormonen....heerlijke dingen...ahum.
NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2020, door tot iedereen op roze ♡♡♡♡♡♡♡ NOD-lijst 18 juli (1) MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 juli (1) Roos02 - 27 jaar - 3e kindje (1e kindje nieuwe partner) - ronde 6 na HSG 27 juli (1) Gate - 35 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 4 na MK in feb) 3 Aug (2) Michele25- 35 jaar- 4e kindje - ronde 6 Mayson - 35 jaar - 2e kindje (1e kindje nieuwe partner) - ronde 3 5 Aug (1) Appeltje2 - 39 jaar - 3de kindje - ronde 4 8 aug (1) Lientje91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 11 aug (1) Lieverhout - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 12 aug (1) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e ronde na vmk) Totaal (9) Wachtend op de eisprong (6) Wachtbankje (4) Zwanger GaiaMama - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 - uitgerekend 12 februari 2021 Lindy1985 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 - uitgerekend 18 februari 2021 Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 8 - 18 februari 2021 Willowl - 29 jaar - 3e kindje - ronde 9 - 2 februari 2021 MICH18 - 28 jaar - 4de kindje - rond 7 - 26 februari 2021 Pandora - 40 jaar - 2e kindje- maart 2021 Josje85 - 34 jaar - 1e kindje - uitgerekend maart 2021 Sterretjes ⭐ KristelVH - 25 jaar- 1e kindje - ronde 16 - ⭐ 6 weken, 3e miskraam MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 - ⭐ 5.4 weken Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 - ⭐4.3 weken Afspraken Lientje91 - 22/7 - follikelmeting Gaiamama- 23 juli - termijnecho Wensje2014 - 4 aug - termijnecho Wensje2014 - 7 aug - verloskundige ♡♡♡♡♡♡♡