@michele25 spannend! Hopelijk vind je snel waar de pijn vandaan komt @gate en @Roos02 hopelijk snel duidelijkheid! Vage streepjes zijn irritant! Ik zie ze bij beide wel weer! Zijn ze ook niet iets donkerder dan gister?
Dit is de normale sensitest. Heb hem wel even doorgespoeld met water omdat hij zo paars bleef, daarna bleef dit over
Nou die vind ik erg duidelijk en ook roze! Wauw wat spannend. Ik heb net een predictor gedaan maar helaas Ik schuif denk ik een ronde door, anders had deze nu wel positief moeten zijn.
Mwa, volgens mij is de predictor 1 van de gevoeligste testen.. Dan had daar wel iets zichtbaar moeten zijn
Ja geen idee, omdat het goedkope rot testen zijn denk ik Zou te mooi om waar te zijn zeggen ze toch, zo vlak voor de MMM
Nee geen 2v5 gehaald. Zijn deze gevoeliger dan Predictor? Moet wel zeggen dat mijn urine niet geconcentreerd was mja dat zal niet moeten uitmaken nu.
Weet niet of ze gevoeliger zijn maar ze schijnen wel erg gevoelig te zijn. Wie weet was je urine toch te erg verdund al...