Bij mijn oudste waren de extra gevoelige van sensitest negatief terwijl de normale van action een tuurstreep gaf.
Met welke testen? Ik hoop ook echt dat het goed komt, maar ik test eigenlijk al vanaf 8dpo positief. 8dpo nog wel heeel erg wazig en het loopt wel steeds iets op maar ik denk gewoon dat het te langzaam gaat aangezien het elke 2 dagen zou moeten verdubbelen.
Ik heb met Sensitest extra vroege al zo vaak een tuurstreep gehad dat ik ben overgestapt naar de action maar daar heb ik nu dus hetzelfde probleem. Komt omdat ze goedkoop zijn ofzo
Wanneer moet je weer terug? Misschien kan je vragen om pregnyl? Vriendin van mij haar eitje springt ook niet vanzelf en met de pregnyl spuit wel..
Ik ga maandag bellen als het tegen dan nog niet positief is... De vorige twee keren werd hij wel positief, dus mogelijk deze keer gewoon gestopt met groeien of zo? Ach ja, misschien morgen...
Mwah, is altijd zowat hetzelfde... 's morgens doe ik een CB. Dus we gaan voor een smiley morgenvroeg! Dankje!! <3
@Roos02 net als @gate had ik stille hoop. Lijkt toch vaker eerst wel een lijntje te zien en dan toch ongesteld te worden. Het wordt tijd voor een plakkertje.
Ja dat is nog maar de vraag. 10 augustus heb ik de afspraak staan. Ik heb een korte cyclus en wij gaan 2 augustus op vakantie en mijn ei zou dan rond 5/6/7 augustus springen.. Dan moeten we dus weer een maand wachten. Zou ik bellen en vragen of ik eerder terecht kan of ben ik dan ongeduldig? Weet niet zo goed wat ik moet. Heb echt geen zin om weer een maand kansloos af te wachten..