Zou inderdaad ook bellen! Wellicht kan je alsnog pregnyl? Ik twijfel ook om te bellen om afspraak te vervroegen. Vriendlief vind het onzin, 10 augustus is immers al snel en we gaan deze week op vakantie
Ja, negatief... voel ook de krampjes al, alleen nog geen bruin of bloed . Laat dat dan ook maar komen dan begint iig de volgende ronde weer!
Gisteren was ik heel chagrijnig maar heb vriendlief beloofd dat ik vandaag weer normaal ga doen Ik baal wel enorm maar goed, al zoveel teleurstellingen gehad. Dit kan er ook nog wel bij. Heb eerlijk gezegd ook niet zoveel vertrouwen in de IUI maar moet het maar op me af laten komen. Ik baal dat ik de hoop ben verloren.. Het is lastig om positief te blijven. En ik ben enorm bang voor de spuiten die ik straks moet gaan zetten en wat de hormonen met mij gaan doen. Vind het een beetje eng want ik weet dat ik niet goed ga op hormonen
@gate en @Roos02 , jah, t was weer te veel goed nieuws in 1 keer... Zo werkt dat bij mij jammer genoeg niet... Hopelijk wil hij idd pregnyl geven. Of ziet hij dat het wel gewoon écht voor bijna is nu, en dat het bij mij gewoon wat trager is? Zolang er geen bloed is blijf ik voor je duimen gate!!
@Carolinec87 innestelingsbloeding kan tot 3 dagen duren he... En dan ben je misschien ook gewoon nog wat vroeg met testen. Meestal toch pas positief drie dagen na die bloeding? Ik hoop het zo voor je!!!
Ik duim echt al immens hard in elk geval!!! Kan je proberen nog een dag of twee te wachten? Dan zou die toch al een pak duidelijker moeten zijn... (Ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor! )
Ik moet nu vertrekken nr de gynaecoloog, bloed laten trekken. Gaat in mijn bloed kijken of daar genoeg van de juiste hormonen zitten...
Jazeker, hoef niet te turen. Ben je zeker van je eisprong? Want ik zou zeggen óf een late ei óf een late innestelling. Ik durf je wel voorzichtig te feliciteren ❤