Ik duim ook voor jullie @Lientje91 en @Roos02 Ik heb als het goed is aankomende maandag eisprong, maar ik ben ziek ben ook weggestuurd van het werk en krijg morgen een coronatest. Weet zelf wel zeker dat het gewoon verkoudheid/griepje is, maar als je niet wil testen mag je 10 dagen niet komen werken. Mijn vriend zei al: ziek of niet, we gaan er wel voor deze ronde. Hopelijk voel ik me dan wel iets beter
OOh! Ik duim dat je je tegen dan beter voelt idd! Maandag is nog lang natuurlijk... Miss dat het tegen zaterdag of zondag wel wat beter gaat? Rust maar goed in tussentijd!
Ik denk dat het dan eerder weer een spiraal wordt wanneer we onze kinderwens in de ijskast zetten als ik 40 word. Nog 4 maanden proberen... of 5 rondes... Zucht... Een operatie is het me niet waard eerlijk gezegd. Wil ik er van af dan waren er een aantal opties waaronder wegbranden bms, aan de pil of spiraal. Of zwanger worden en dan 9m later weer voor de keuze staan. Mijn menstruatie is niet zo hevig meer als een aantal maanden geleden (toen liep ik echt leeg de eerste drie dagen) dus ik vind het goed zo, als het zo blijft. Buikpijn heb ik amper alleen wanneer ik last van de stoelgang heb. Dat zal ook met het litteken/verklevingen na de ks te maken hebben denk ik
Dat is spannend zeg.. Maar waarom als je 40 word de kinderwens stopzetten? Is dat voor jezelf of? Want er zijn genoeg vrouwen na hun 40e nog zwanger geworden..
Hoi dames, Ik moet helaas melden dat mijn zwangerschap (met als nod begin juli) is uitgelopen op een miskraam. Met de 12 weken echo zijn we er achter gekomen. Heel verdrietig. Afgelopen vrijdag en zaterdag heb ik de miskraam doorlopen. Hele heftige gebeurtenis en heb nog best veel pijn. Hopelijk pakt mijn lichaam de boel snel weer op en heb ik weer een menstruatie. Daarna willen we er weer voor gaan. Heb een hoop bij te lezen! Heel veel succes voor iedereen die binnenkort een NOD datum heeft!
Wat verdrietig Josje, spijt me om te horen. Ik hoop dat je er maar snel doorheen mag zijn en weer verder kunt, al wordt het verdriet er niet minder om. Sterkte!
40 is, tja... toch wel een dingetje Ik moet ergens een grens trekken denk ik dan maar. Weet t niet. De jongste gaat over twee jaar naar school dus dat speelt ook wel mee. Weer helemaal overnieuw beginnen, voor de vierde keer. En ja dat moet nu ook als ik nu zwanger zou raken, maar elke maand is er één. Ik merk dat het mentaal gewoon zwaarder wordt en gezien mijn verleden met (postnatale) depressie zal dat er niet beter op worden. Ik heb die streep getrokken nu, we zijn dan een jaar bezig en dan is het goed geweest. Ik zie dat dan als een teken dat mijn lichaam op de rem trapt. Bij de andere ging het allemaal vlot en nu lukt het maar niet. Dat is nogal frustrerend. En ja, we zijn nog maar 8 rondes verder, het is nog niet zo lang maar ik word er niet jonger op.
Jeetje, dat is écht enorm verdrietig om te horen. Ik leef verschrikkelijk hard met je mee. Heel veel sterkte met dit verdriet
40 is het nieuwe 20 toch Nee maar ik snap het wel hoor. Misschien dat je tzt het alsnog kan loslaten en denkt f*ck it, we gaan gewoon door! Je moet doen waar je zelf goed bij voelt. Hoop van harte dat het snel gaat lukken voor je
Hier vanochtend een positieve test. Afgelopen woensdag gezellig gemaakt, vanavond nog een keer en ik denk zondag voor de zekerheid nog eens en dan zitten we denk ik deze maand helemaal goed!! Dit samen met een klein fortuin aan actieve vit, anti oxidanten en visolie zou toch eens moeten zorgen voor een plakkertje! Anders weet ik het ook niet meer...
ow, en ik probeer het eens zonder neusspray te doen. Ik heb een neusspray verslaving en het begint me op te vallen dat ik op momenten wanneer ik het niet gebruikt zwanger werd. Het probleem is alleen dat ik bijna non stop verkouden ben door mijn zoontje . Ik dacht steeds dat het geen invloed zou hebben omdat ik het voornamelijk alleen voor het slapen gaan gebruik en dan ook nog de kinderversie, maar wie weet...
NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2020, door tot iedereen op roze ♡♡♡♡♡♡♡ NOD-lijst 20 aug (1) Lieverhout - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 27 aug (1) Lindavvv - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 31 aug (1) Appeltje2 - 39 jaar - 3e kindje - ronde 14 sept (1) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde na vmk 15 sept (1) Roos02 - 27 jaar - 3e kindje (1e kindje nieuwe partner) - ronde 9 na HSG 18 sept (1) Nummer4 - 39 jaar - 4e kindje - ronde 8 20 sept (2) Carolinec87 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 6 Gate - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 (ronde 6 na MK in feb) NOD onbekend (2) Mayson - 35 jaar - 2e kindje (1e kindje nieuwe partner) - ronde 4 Lientje91 - 29 jaar - 1e kindje - maand 13/ronde 7 (pcos) Totaal (9) Wachtend op de eisprong (7) Wachtbankje (2) Zwanger GaiaMama - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 - uitgerekend 10 februari 2021 Lindy1985 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 - uitgerekend 15 februari 2021 Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 8 - uitgerekend 16 februari 2021 Willowl - 29 jaar - 3e kindje - ronde 9 - uitgerekend 2 februari 2021 MICH18 - 28 jaar - 4de kindje - rond 7 - uitgerekend 26 februari 2021 Pandora - 40 jaar - 2e kindje- uitgerekend maart 2021 Michele25- 35 jaar- 4e kindje - uitgerekend 12 april 2021 MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - uitgerekend 31 maart 2021 Sterretjes ⭐ KristelVH - 25 jaar- 1e kindje - ronde 16 - ⭐ 6 weken, 3e miskraam MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 - ⭐ 5.4 weken Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 - ⭐4.3 weken Josje85 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 3 ⭐️ 12 weken Afspraken Michele25 - 31 Augustus - Intake vk + echo Gaiamama - 3 september - controle vk Lientje91 - 12 september afspraak fertiliteit ♡♡♡♡♡♡♡[/QUOTE]
Een zoutoplossing mag je gewoon gebruiken! Spannend weer die wachtweken. Hoe komen jullie het door? Ik kan niet anders dan alleen maar eraan denken. Vorige maand was het een makkie ivm vakantie, genoeg afleiding..