Het is nog vroeg om het duidelijk op de foto te krijgen maar geen verschil met gisteren volgens mij. Rot testen! Ga straks naar de kruidvat voor een predictor en 2v5. Mijn vriend ziet ook wat maar we zeggen beide dat het dan wel een keer duidelijker moet worden..
@Roos02 irritant is dat he! Heb ik dus ook iedere ronde... alleen blijven deze ronde mijn testjes wit . Afgelopen zondag 8 dpo dus weer een tuurtest maar gister en vandaag niks te zien... begin het zo langzaamaan echt niet leuk meer te vinden... misschien dan toch maar die verwijzing naar de gyn vragen...
Ik zie ook wat, maar idd geen verschil met gisteren. Hopelijk zie je meer op de predictor of kruidvat!
Its me again Bovenste is van net, action normale test Onderste van vanmorgen heel vroeg, action early. Ze kunnen toch niet allemaal vals positief uitslaan toch? Wil mezelf geen valse hoop geven maar ik heb zooo het gevoel dat het nu eindelijk raak is.. Ik fiets zo even naar de kruidvat als hij open is voor de predictor early. Ik vind trouwens de gewone action duidelijker dan de early. Hoe kan dit?
Meestal zo'n 14 dagen. Ja, 8 dpo is zeker vroeg! Maar als er dan een licht lijntje staat en gister en vandaag niks geeft me dat toch niet veel hoop...
Ik zie ze duidelijk hoor. Kan je ze eens allemaal (de foto's van de natte testen) op een rijtje zetten?
Dubbel. Aan de ene kant vind ik de witte test niet erg. Het is geen domper ofzo. Aan de andere kant zie ik niet uit naar 12 dagen ongesteld zijn in een cyclus van 24 dagen. Knopen doorhakken. Spiraal er in en niet meer ongesteld geeft mij heel wat rust denk ik. Bij het idee van zwanger zijn raakte ik helemaal in paniek. Ik krabbel eindelijk na jaren depressie op en wil niet meer terugvallen. Ik weet gewoon dat het eerste en derde trimester niet leuk is qua depressie, de kraamtijd ook een hel, de slapeloze nachten daar nog bij... De jongste begint nu eindelijk door te slapen na bijna 2 jaar... Het idee van een vierde staat me ineens zo tegen. De twijfel was er al wel maar nu... Weet niet wat het is. Opluchting eigenlijk gisteren met de witte test. Maar mocht het nog wel te vroeg zijn en ik ben wel zwanger dan is het uiteraard welkom en vinden we er een weg in. Heb het drie keer gered, een vierde keer lukt dan ook wel. Dan sta ik volgende week bij de huisarts voor antidepressiva en vraag begeleiding aan bij de pop poli - ookal hebben ze me bij de tweede en derde zwangerschap afgescheept met "je ziet er goed uit"
Mijn lf is 12 dagen en moet eigenlijk vandaag ongesteld worden. Ik weet niet wat mijn lijf gaat doen omdat dit de eerste keer IUI is maar ik hoop dat ik je nog een beetje hoop kan geven als mijn testen hopelijk gaan oplopen.. Er zijn genoeg meiden die pas op 12 - 14 dpo lichte positieve test hebben dus geef nog niet op ❤
@Nummer4 stom dat die negatief blijven... Zijn jullie er al uit wat je zou doen moest het nu niet gelukt zijn? @Roos02 wat een gedoe zeg! Ik zie idd iets, maar snap wel dat je langzaamaan meer duidelijkheid wilt. Als zit jij ook nog wel een paar dagen voor je NOD toch? Lopen wij niet vrij gelijk op? Ik heb vannacht gedroomd dat ik ongesteld werd, maar echt héél erg hard. Liters tegelijk. Dus ik moest meteen naar het ziekenhuis en een operatie krijgen omdat ik te veel bloed verloor. Daarna ben ik dan bij mijn schoonouders thuis gaan rusten, want ik mocht niet uit bed komen, maar ook niet in het ziekenhuis blijven. Wou het mijn schoonouders allemaal niet vertellen, dus daar thuis opnieuw een bloeding gekregen en flauw gevallen. Daar ben ik dan van wakker geworden... Mega raar! (meteen naar het wc gegaan en in het echte leven geen bloed... )
Ik heb alle testen weggegooid behalve die van vandaag dan, ik maak mezelf anders helemaal gek door elk minuut even te kijken. Ook op mijn telefoon verwijderd anders zit ik daar steeds in te koekeloeren hihi. Ik fiets zo naar de kruidvat, eerst even ontbijten
Haha gelukkig geen realiteit! We lopen idd gelijk, mag officieel van de gyn donderdag testen maar ik ben pietje ongeduld
Door jou dacht ik, laat ik ook eens de normale action doen ... helaas ook wit... de early is helemaal opgedroogd met licht streepje, maar zal wel indroger zijn dan
Haha! Jah, snap ik volledig hoor! Ik wil deze ronde eigenlijk écht niet testen... Nog steeds hetzelfde gevoel erbij... Mega raar. Aan de andere kant kijk ik er ook wel naar uit om dan met die spuitjes te kunnen starten.