Heel vaag idd! Spannend!!! Haha, die verzameling testjes op dat papiertje. Zo ziet het er hier ook iedere maand uit!
Was de vorige keer bij mij ook al. Heb toen nog een setje van early en express mee kunnen nemen. Die ligt nu nog te wachten op de maand waar het goed lijkt te gaan
Haha ja erg he! Heb er vandaag 4 gedaan dus nu is het wel even goed geweest. Ik twijfelde enorm over die action testen maar als de kruidvat testen ook vage lijntjes geven, kan dat geen toeval meer zijn toch. Nu enorm hopen dat het gaat oplopen en dat ik donderdag een duidelijkere test krijg ❤
Nou ja, ik dacht misschien heb je nog gelijk en is het is nog te vroeg om te zeggen dat het klaar is en anders liggen ze er voor de volgende maand (maar denk niet dat ze dat gaan redden)
Dat denk ik ook hoor met die action. Bij mij zijn de streepjes ook elke keer op verschillende testjes te zien. Ik twijfelde dus al niet aan je action testjes! Nu idd hopen dat ze oplopen
Zo erg, hoe ben ik zo geworden! Ik wil de hele dag door testen, kijken of er al iets is te zien. Echt kansloos natuurlijk maar zoveel testdrang!! Waar is die tijd gebleven dat ik af en toe een testje deed...
Lastig is dat he? Gewoon proberen vol te houden, dat ga ik ook doen deze keer. Is toch elke keer weer een teleurstelling als je voor je nod test en hij is negatief. Een negatieve test is kut, maar stiekem hou je toch nog een beetje hoop, maar dan word je ongesteld en is het weer kut. Maar goed, is makkelijker gezegd dan gedaan!
Verschrikkelijk is het hè, ik heb dat ook. Wil het liefst bij elk plasje even testen maar dat komt volgens mij ook omdat ze zo mega goedkoop zijn. Als ze nou allemaal 10 euro per stuk kosten dan laat je het wel bij 1 test denk ik...
Ook die, en er gaat al heel wat van het streepje verloren bij het uploaden hier dus zeker weten een streep/plus!
Haha ja dat is wel zo. Had er laatst 24 voor 24,95 ofzo, dan blijf je echt over stickies piesen. Niet normaal die drang als je ze toch hebt liggen.
Ja en toch vind ik het ook niet fijn om dan hoop te hebben en vervolgens bloed te zien (hoewel dat altijd kan natuurlijk) maar ik ben dan liever soort van voorbereid ofzo...