NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2020, door tot iedereen op roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door Wensje2014, 5 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos02

    Roos02 Fanatiek lid

    24 sep 2013
    2.021
    1.067
    113
    Jou ook hoor ❤ Jullie allemaal! Is het misschien leuk om een app-groepje te beginnen of is hier geen animo voor?
     
    Appeltje2, Wensje2014 en Nummer4 vinden dit leuk.
  2. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.898
    5.584
    113
    Vrouw

    Helemaal geen zaagpost! Juist heel eerlijk en open en dat mag, of moet gewoon hier. We moeten ons gevoel hier kenbaar maken.
    Inderdaad op Facebook zie je alleen de leuke dingen voorbij komen. Iedereen schetst het perfecte plaatje wat oh wee als je een keer depri bent.
    Ik vind het juist heel dapper van die kennis van je. Zo zag ik een keer een bericht in de trend van "uit liefde ontstaan, uit liefde laten gaan". Je hoef je kindje, ookal is het niet levend ter wereld gekomen, niet te gaan ontkennen.
    Ik zou er niet voor kiezen trouwens om zoiets wereldkundig te maken bij miskramen bijvoorbeeld. Bij een doodgeboorte is het misschien anders. Ik weet het niet. Ik heb dat gelukkig niet hoeven ervaren. Één vmk tussen nummer 1 en 2 maar ik denk dat het ook heel anders is om met 6w een mk te krijgen of een missed abortion op latere termijn terwijl je al een kloppend hartje hebt gezien. Beiden geeft veel verdriet, dat zeker, maar (vind ik hoor - misschien denken jullie er anders over) hoe korter zwanger hoe sneller misschien de verwerking gaat?
    Feit is dat je een beginnend leven verliest, en de één verwerkt het op een andere manier dan de ander.
     
    Roos02 vindt dit leuk.
  3. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Ooh spannend zeg!!! Nee, snap wel dat je dat niet meteen wil zeggen als je niemand kent. Zou ik ook niet doen denk ik. Hopelijk lukt het om te kunnen zwijgen
     
    Roos02 vindt dit leuk.
  4. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.898
    5.584
    113
    Vrouw
    Absoluut! De wens wordt er niet minder om. En dat parttime moeder, nee, je bent en blijft altijd moeder. Jij hebt alleen je handen op sommige dagen meer vrij dan andere moeders maar dat neemt niet weg dat jij hun moeder bent hè!
    Het is ook oneerlijk! Heel erg.
     
    Roos02 vindt dit leuk.
  5. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Lijkt mij miss wel leuk ja! :)

    @Nummer4 jah, moeilijk allemaal he! Ik hoop het nooit te moeten meemaken een miskraam. Lijkt me echt vreselijk. Zeker als je dan al niet meteen vanzelf zwanger geraakt...
    Ik zou het niet op fb zetten denk ik, maar wel gewoon tegen iedereen vertellen. Maar nu kan ik natuurlijk ook speculeren zoveel ik wil, wie weet hoe reageer ik dan.
     
    Nummer4 vindt dit leuk.
  6. Roos02

    Roos02 Fanatiek lid

    24 sep 2013
    2.021
    1.067
    113
    Ja dat vind ik zo vreselijk om mijn kinderen te moeten missen. Maar ik gun hun een goede band met vader. Ik zeg altijd tegen mijn vriend, ben niet compleet als het huis stil is.

    Snel een baby erbij, dan is er weer herrie in huis :roflmao:
     
    Wensje2014 en Nummer4 vinden dit leuk.
  7. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Moet vreselijk moeilijk zijn! :( idd goed voor je kinderen dat ze een leuke band hebben met hun vader, maar als mama moet dat super zwaar zijn! Xxx
     
  8. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.898
    5.584
    113
    Vrouw
    Ik heb het maar met één vriendin gedeeld. Zij heeft een ivf verleden met veel ellende, en ik wil haar niet uit het niets een zwangerschap in de schoot werpen.
    Een andere vriendin weet sinds kort over onze wens, maar niet concreet. Meer over de twijfels.

    Met mijn ouders en schoonouders deel ik dit niet maar ik weet niet wat mijn man zijn ouders heeft verteld.
    Mijn moeder had na onze tweede de box en allerlei andere spullen verkocht omdat ze er van uit ging dat we klaar waren. Haha en toen kwam de derde. Ik heb geen flauw idee wat ze nu heeft gedaan, we komen er niet zo vaak maar ze heeft wel spullen staan voor wanneer we langs komen. Och en het is ook allemaal niet nodig al die spullen maar zij heeft het graag op orde voor alles en iedereen. Bij haar hoef ik nu niet aan te komen met mijn emoties. Mijn vader heeft ernstige gezondheidsproblemen sinds twee jaar dus zij leeft in haar eigen wereld, helaas.
    Mijn schoonouders vinden alles leuk, hoe meer hoe beter volgens mij. Man komt uit een katholieke familie dus niks is vreemd daar.
     
  9. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.898
    5.584
    113
    Vrouw
    Leuk idee!
     
  10. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.898
    5.584
    113
    Vrouw

    Dat lijkt me ook verschrikkelijk om ze telkens weer te moeten missen. Ik vind de logeerpartijen bij opa en oma al verschrikkelijk en dat is maar twee keer per jaar. :(
     
  11. gate

    gate Bekend lid

    12 jun 2014
    723
    506
    93
    Ja idd, vreselijk is het! Ben ook echt op het punt dat ik er bijna geen vertrouwen meer in heb. Na die miskraam had ik dat nog wel, maar duurt nu ineens weer zo lang!
     
  12. gate

    gate Bekend lid

    12 jun 2014
    723
    506
    93
    Ja hoop het ook... heb wel al besloten om als het dan weer niet is gelukt die verwijzing te vragen... met de wachtlijst ben ik dan toch pas volgend jaar aan de beurt. Tenzij @Roos02 toch zwanger blijkt, dan wil ik zsm iui!! :)
     
    Wensje2014, Nummer4, Lientje91 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. gate

    gate Bekend lid

    12 jun 2014
    723
    506
    93
    Geen verklaring... heel gek! Maar hoop dat het vanaf nu oploopt! Misschien eens bloed prikken ofzo...
     
    Roos02 vindt dit leuk.
  14. Roos02

    Roos02 Fanatiek lid

    24 sep 2013
    2.021
    1.067
    113
    Ik heb gebeld met de verpleegkundige omdat als ik voor vanavond 8 uur ongesteld word, ik zondag met de clomid moet beginnen. Ze zei dat ik moest afwachten en volgens haar mocht ik pas na 3 weken testen om dit soort misverstanden te voorkomen terwijl de gynaecoloog duidelijk heeft gezegd dat ik na 2 weken mag testen. Pregnyl hoort met 10 dagen uit je lichaam te zijn.

    Dus we wachten maar weer af. Ze heeft ook nog geen clomid voorgeschreven want ze verwacht niet dat ik ongesteld ga worden vandaag? Ik kan mij niet voorstellen dat dit van een prille zwangerschap is, dan heb ik een super super late innesteling gehad.
     
  15. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Pff... Spannend zeg!! :-0 en je mag ook geen bloed prikken of zo?
     
  16. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Ik kijk er ook echt wel naar uit om te beginnen nu. Toch weer net iets betere opvolging, betere kans... Hopelijk deze keer 2 eitjes zelfs? Maar eerst wachten tot ik ongesteld word... Mag ook wel gewoon komen nu, Tis goed geweest... Ik ben niet zwanger, laat maar komen!
     
  17. Roos02

    Roos02 Fanatiek lid

    24 sep 2013
    2.021
    1.067
    113
    Nee, moet het maar afwachten.. Ik wil óf gewoon een dikke vette duidelijke test óf inderdaad gewoon ongesteld worden en door.. Jij ook nog niet ongesteld?
     
    Wensje2014 vindt dit leuk.
  18. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Nope, ik wacht rustig verder... :(
     
  19. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.898
    5.584
    113
    Vrouw
    En toch zal het ons ooit nog een keer gegund zijn, daar ben ik van overtuigd ;)
     
    Wensje2014 vindt dit leuk.
  20. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.898
    5.584
    113
    Vrouw

    Het zou dus allemaal wel kunnen dus er is nog een sprankje hoop?
    Slopend dit...
     

Deel Deze Pagina