Misschien ben je wel zwanger Maar geen idee.. Ik blij voortaan van mn bmm af ik snap er toch niks van
wow wat zijn jullie vroeg wakker allemaal vandaag.. ik dacht dat ik al vroeg was hihi. Hier geen bloed.. niet getest. Maar ga vandaag wel alvast de menstruatie spullen in huis halen weer, al ben ik altijd maar 2 dg ongesteld mja toch. Morgen/overmorgen is t weer zover.
Verstandig.. je kan maar beter wat in huis hebben.. mocht je wel zwanger zijn dan vergaat het ook niet
Oww dames wat gebeurd er hier veel! Ik heb nog hoop voor jullie @tafeltent en @gate en bij @Roos02 en @KristelVH heb ik het gevoel, jullie zijn zwanger!! Ik voel zelf weer van alles en werd net emotioneel in de auto bij liedjes op de radio.. weet alleen niet of dat al iets kan zeggen op 7dpo of dat ik mezelf gek maak Aaaaaghhh ik vind het wachtbankje zo'n achtbaan
Mijn kids staan in mn onderschrift. 15 12 en 9.. dus die knuffeltjes mis ik best wel.. ik leef in een ander tijdperk als mama nu haha. Al is mijn dochter nog een echte knuffel wel.... mja ook die bereikt de tienerleeftijd.
Nou uhm die bmm voelen doe ik niet aan hoor... hihi ik zie mezelf al staan. Heb ook te kleine handen kom r niet eens bij wss.
Het is nog geen menstruatie. Meestal zet het pas op mijn NOD door.. Maar vanaf nu waarschijnlijk elke dag een beetje bloedverlies. Om vervolgens waarschijnlijk weer weg te gaan waardoor ik weer hoop krijg.. ik ben er een beetje klaar mee
Kan het niet zijn dat afgelopen keren de innesteling mislukt was? Dat je dus wel bevrucht was, maar dat het verder niet goed ging?
Ik voel sinds vanochtend mn baarmoeder heel zwaar, drukkend aanvoelen en het tintelt daar. Denk dat ik morgen ofzo ongesteld word. Dit word dan mijn eerste menstruatie na een eerste cyclus zonder spiraal. (3 dagen na spiraal verwijderen eerste keer weer ongi geworden na 3 jaar tijd). Ik zou eigenlijk volgende week dinsdag ongi moeten worden maar als ik naar mn ovulatietesten kijk en toen precies 1 week na ovulatie iets bruinverlies had denk ik dat ik 3 dagen voor loop op mn cyclus. Ik had een schatting gemaakt van 28 dagen cyclus want dit had ik voorheen voor dat ik de spiraal gebruikte ook altijd en heb precies om e 4 weken altijd last van zere, opgezette borsten gehad dus ik dacht dat het nu nog steeds 28 dagen duurde. Nu eerste maand zonder spiraal lijkt het wel of het veranderd is. We zullen het zien. Gisteren misselijk en koppijn na opstaan sochtends nu geen last van. Drukkend gevoel in baadmoeder/vagina. Denk dat dat bruinverlies van vorige week geen innestelingsbloeding was. 1,5 week geleden voelde ik me wel echt super zwanger maar daarna niet meer.