NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2020, door tot iedereen op roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door Wensje2014, 5 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Er is hier al veel te veel rood..

2. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Dit hadden we niet afgesproken :(

3. Elinetjeee

Neeeee

4. Mayson

Mayson Bekend lid

22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Ik vind het wel leuk om door te blijven kletsen. Ik kom er nu net een beetje in en leer de eerste mensen nu een beetje kennen. Lijkt me niet fijn om iedere maand weer tussen andere nieuwe mensen te zitten en weer alles uit te moeten leggen :oops:. Ik zou alleen niet weten hoe en of je de naam kan aanpassen.

Wensje2014 vindt dit leuk.
  5. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Nee :(

6. Junirose

Junirose Bekend lid

29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
    Balen! :(:mad:

7. Mayson

Mayson Bekend lid

22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Neeeeee, :(

8. Elinetjeee

Weet niet of dat kan.. misschien als ie vol zit dat je dan een nieuwe aanmaak met nieuwe titel, maar dan moeten we eerst nog tijdje kletsen haha.

9. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Ik vind het ook wel leuk hoor om te blijven. Ik zit in nog een blijvend groepje die na een aantal maanden wel is uitgedund nu met zwangere dames:roflmao: dus word sowieso rustiger nu en eenzaam soms

10. Elinetjeee

Op zich is internet er heel duidelijk in en elke site zegt hetzelfde.. Alleen mijn lichaam doet het niet volgens t boekje haha

11. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Dat sowieso. Maar heb al een berichtje gedaab naar het forum. :D

Nummer4 vindt dit leuk.
  12. Elinetjeee

Ik zit ook nog in het geboortegroepje van mn dochter. Dit is een Whatsapp groep geworden omdat we te veel kletste haha

13. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Herkenbaar.
    Ik merk ook dat je nu elkaar beter leert kennen en ik het sowieso leuk vind om jullie te blijven volgen. Dat het maar gewoon snel mag lukken!

michele25 vindt dit leuk.
  14. Elinetjeee

Dit idd.. en vind het ook wel erg leuk om elkaar te steunen tijdens de moeilijke tijd van t zwanger worden en t zwanger zijn

Mayson en Wensje2014 vinden dit leuk.
  15. Elinetjeee

Normaal zal ik wel iets minder actief zijn hoor hahaha tis dat ik me nu zo belabberd voel dat ik zo veel mogelijk op mn gat zit haha. Moet straks ook nog werken, hopelijk overleef ik de avond een beetje

16. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Jaaa ik wil ook in dit groepje blijven!

17. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Kunnen we zelf niet doen. Het is voor ons aangepast

18. Elinetjeee

Super!!

19. Lientje91

Lientje91 Fanatiek lid

21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Bah, wat een onzekerheden ook he! :(

Da's nog suuuuuper lang! :-o

Zo handig ben ik dan weer niet! :) Kreeg dat niet geregeld allemaal, dus dan maar niet! :) Ik weet ook nog helemaal niet hoe regelmatig mijn cyclus is... :p Ik zoek gewoon samen met de gyneacoloog telkens opnieuw... Hopelijk kan ik binnekort op zoek naar een leuke voor als ik zwanger ben!! :oops:

Top naam zo!!!:thumup::thumup::roflmao:

:( Volgende ronde is het aan ons! (Ik heb dat net even beslist dan he, deal?)

De eerste keer dat mijn lichaam iets volgens het boekje doet, moet ook nog komen hoor! -_- Ik ga daar dus denk ik niet mee beginnen, nu al stress genoeg... :p

Ooh super! Ik heb ook niet echt zin in elke maand een nieuw groepje! :p Veel leuker als je mekaar een beetje kent en kan blijven volgen! Hopelijk snel allemaal op roze!!

20. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Leuk om hier te blijven! Ik heb aan de zwangerschap in 2013/2014 echt vriendschappen overgehouden.

Dan nu ook maar even mijn verhaal op tafel, wat ik anders echt niet elk NOD topic had gedaan.
    Weet niet hoe het nu bij ons gaat lopen. We waren er eigenlijk allebei van overtuigd dat het goed is zo met 2 kinderen. De jongste is bijna 4, dus het wordt allemaal wat makkelijker. Om de een of andere reden heb ik sinds een tijdje toch heel sterk het gevoel nog een 3e te willen. Krijg er nu ook gewoon kriebels van in mijn buik als ik eraan denk. Mijn man vindt het lastig, had dit hoofdstuk een stuk van afgesloten. Aan de ene kant vindt hij het ook weer heel leuk, aan de andere kant ook heel spannend. Hij wil mij die wens niet ontnemen, maar tegelijkertijd wil ik hem mijn wens niet opleggen. Gelukkig zegt hij dat ik dat laatste zeker niet doe. Voor hem hoeft het niet per se, maar hij staat er wel achter en het zal absoluut niet ongewenst zijn. Snappen jullie het nog? o_O
    We zijn dan ook niet mega actief ermee bezig, maar het zou maar zo kunnen zijn dat.
    Het voelt nu zelfs een beetje dubbel maar degenen hier die al heel lang keihard bezig zijn. Hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot.

Ajuuparaplu, Lindy1985, Wensje2014 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina