Ja precies dat vind ik ook fijn als we elkaar kunnen helpen en steunen in leuke en minder leuke tijden. Ik gun iedereen het ook gewoon dat hetallemqla voorspoedig gaat verlopen om überhaupt zwanger te raken.
Hoi @Wien046, Wat mooi dat jullie waarschijnlijk nog voor een 3de willen gaan. En dat je man jou in je waarde laat, het niet uit sluit maar wel aangeeft dat hij het spannend vind. En fijn dat jij hem ook zo respecteert dat hij het misschien l een beetje had afgesloten maar misschien toch open voor staat en dat jullie het nu stilletjes aan proberen. Spannend hoor. Ik vind dat je hier niemand tegen het hoofd stoot. Het is je gegund meid.
@Wien046 Helemaal mee hoor! Iedereen zijn verhaal is weer helemaal anders! Snap wel dat je gewoon iets kan hebben van 'een derde zou leuk zijn, maar niet het einde van de wereld als het niet is.' Lijkt mij een héél leuke manier om er mee om te gaan! Beter dan elke maand een hoop gestress en gehoop dat het deze ronde eindelijk wel eens lukt! Ik wou dat ik het ook zo kon bekijken... Neemt niet weg dat het inderdaad meer en meer begint te kriebelen natuurlijk! Eens je er aan begonnen bent... Ik hoop dat het voor jullie ook gewoon helemaal in orde komt! Ik zal mijn niet-medische verhaal dan ook eventjes doen... Voor mijn vriend hoeft het vaderschap in het algemeen niet perse. Wegens een hoop dingen in zijn eigen jeugd (heel erg slechte band met zijn moeder, en angst dat hij de geschiedenis gaat herhalen met zijn eigen kids), had hij zowat voor zichzelf uitgemaakt dat het totaal niet hoefde. Met zijn vorige vriendin heeft hij op een bepaald moment ook gewoon een punt erachter gezet omdat zij kinderen wou en hijzelf eigenlijk absoluut niet (is ondertussen al wel vijf jaar geleden, en de relatie zat sowieso niet helemaal oke. Nu zijn ze wel echt nog heel goede vrienden. Zal wat worden als wij een zwangerschapsaankondiging doen...). Nu heb ik vanaf second 1 gezegd dat kinderen voor mij echt een must is. Hoe langer we samen waren, hoe meer we erover zijn beginnen praten, vooral omdat de wens bij mij al zeer groot was zelfs voor ik hem leerde kennen. Mijn vriend begon al vrij snel in te zien dat de 'ik-wil-absoluut-geen-kinderen' vooral ook iets was wat met zijn vorige relatie te maken had. Hij zag zich toen sowieso al niet voor eeuwig bij zijn ex blijven, en wou haar dan vooral de kans geven om iemand anders te leren kennen en wel kinderen te krijgen. Maar in elk geval, na heel lang en veel praten, heeft hij vorig jaar dan toch aangegeven er wel klaar voor te zijn. Het is nog steeds niet dringend of zo, maar hij steunt mij wel ENORM hard in alles. Verschoot ik wel een beetje van. Toen bleek dat het niet vanzelf ging lukken, kwam hij echt wel voor de volle 100% mee aan boord van het traject. Seks op commando, al mijn hormoonschommelingen... Hij doet het allemaal echt super. Ik ben er helemaal zeker van dat hij een super papa gaat zijn. Zeker als ik hem met de kindjes van onze vrienden zie spelen... **Smelt!!** Ik was er heel bang voor, wat het zou worden als het allemaal niet vanzelfsprekend is en het voor hem niet per se hoeft, maar waw heb ik mij even vergist! Kan mij bij nader inzien geen betere steun wensen... (En voor het echte hormonale gedram heb ik dan ook wel een vriendin die samen met mij een gat in de lucht springt als er een eitje is... ) Ondertussen heb ik echt een volledig boek geschreven, oeps! Ook niet de bedoeling... ^^
Lastige situatie lijkt me dat. Van jullie is het allebei goed bedoeld naar de ander. Ik snap dat het een dubbel gevoel geeft.
Mooi om jouw verhaal ook te lezen @Lientje91. Ook een gevalletje 'niet per se' dus, maar er wel voor de volle 100% achter staan. Dank je wel voor het delen!
NOD-lijst 1 t/m 15 juni ♡♡♡♡♡♡♡ 1 juni (0) 2 juni (0) 3 juni (2) Sylva - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Carolinec87 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 4 juni (1) Roos02 - 27 jaar - 3e kindje (1e kindje nieuwe partner) - ronde 4 na HSG 5 juni (2) Michele25 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 4 Josje85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 juni (2) Gate - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 na MK in feb) Lientje91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 (bijna een jaar bezig owv PCOS) 7 juni (1) Nummer4 - 39 jaar - 4e kindje - ronde 1 8 juni (2) Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 8 Pandora - 40 jaar - 2e kindje - ronde 6 9 juni (3) Kristel - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mayson - 35 jaar - 2e kindje (1e kindje nieuwe partner) - ronde 1 10 juni (4) Lindy1985 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Tafeltent- 32 jaar- 4e kindje- ronde 5 Wien046 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lindavvv - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 11 juni (0) 12 juni (0) 13 juni (0) 14 juni (0) 15 juni (3) Willowl - 29 jaar - 3e kindje - ronde 9 Elinetjeee -24 jaar - 2e kindje -ronde 1 Ajuparaplu - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 Totaal (20) Wachtend op de eisprong (1) Wachtbankje (15) Zwanger (0) Ongesteld (4) ♡♡♡♡♡♡♡
NOD-lijst 1 t/m 15 juni ♡♡♡♡♡♡♡ 4 juni (1) Roos02 - 27 jaar - 3e kindje (1e kindje nieuwe partner) - ronde 4 na HSG 5 juni (2) Michele25 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 4 Josje85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 juni (2) Gate - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 na MK in feb) Lientje91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 (bijna een jaar bezig owv PCOS) 7 juni (1) Nummer4 - 39 jaar - 4e kindje - ronde 1 8 juni (2) Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 8 Pandora - 40 jaar - 2e kindje - ronde 6 9 juni (3) Kristel - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mayson - 35 jaar - 2e kindje (1e kindje nieuwe partner) - ronde 1 10 juni (4) Lindy1985 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Tafeltent- 32 jaar- 4e kindje- ronde 5 Wien046 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lindavvv - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 11 juni (0) 12 juni (0) 13 juni (0) 14 juni (0) 15 juni (3) Willowl - 29 jaar - 3e kindje - ronde 9 Elinetjeee -24 jaar - 2e kindje -ronde 1 Ajuparaplu - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 Datumloos Sylva - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Carolinec87 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Totaal (20) Wachtend op de eisprong (1) Wachtbankje (15) Zwanger (0) Ongesteld (4) ♡♡♡♡♡♡♡
Ook al zo'n mooi en respectvol verhaal naar elkaar toe. Lief dat je hem wil delen met ons. Wat fijn dat je vriend met jou wel graag kinderen wil en dat zijn beeld van vroeger en slechte herinneringen nu een beetje vervagen om een kinderwens te hebben. Ik hoop het beste voor jullie en dat jullie toch nog samen een kindje mogen krijgen.
Lijst naar voren gehaald. Dagen voorbij weggehaald. @Sylva en @Carolinec87, als jullie nog mee kletsen dan kunnen jullie je nod weer in de lijst zetten en ronde denk ik even aanpassen. Voor dames op rood. Eventueel rood weghalen en gelijk nieuwe nod noteren. Dan is het minder rood . Doen we in ander groepje ook. En dat ervaar ik zelf als erg prettig . (Zo min mogelijk rood.)
Haha inderdaad, menstruatie nog niet eens voor bij en hoppa door naar de volgende ronde! Al hoop ik stiekem nog steeds dat ik volgende week in beide lijsten op roze mag..
Het zwangerschapsgroepje van 2011 van mijn zoontje bestaat nu 9 jaar later nog steeds Inmiddels al jaren in een privegroep op facebook en veel via de app Zo had je het over flesvoeding en nu hebben we het over zweetlucht van de kids hahahaha
Ik begin de moed een beetje te verliezen inmiddels geen streepje meer zichtbaar... Zal wel weer niets zijn helaas...
Jah, zo zie je maar, totaal verschillende situaties, maar ergens toch ook een beetje hetzelfde... Gewoon blijven praten en elkaar respecteren is ZO belangrijk!! <3 Dankjewel! <3
NOD-lijst 1 t/m 15 juni ♡♡♡♡♡♡♡ 4 juni (1) Roos02 - 27 jaar - 3e kindje (1e kindje nieuwe partner) - ronde 4 na HSG 5 juni (2) Michele25 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 4 Josje85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 juni (2) Gate - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 na MK in feb) 7 juni (1) Nummer4 - 39 jaar - 4e kindje - ronde 1 8 juni (2) Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 8 Pandora - 40 jaar - 2e kindje - ronde 6 9 juni (3) Kristel - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mayson - 35 jaar - 2e kindje (1e kindje nieuwe partner) - ronde 1 10 juni (4) Lindy1985 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Tafeltent- 32 jaar- 4e kindje- ronde 5 Wien046 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lindavvv - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 11 juni (0) 12 juni (0) 13 juni (0) 14 juni (0) 15 juni (3) Willowl - 29 jaar - 3e kindje - ronde 9 Elinetjeee -24 jaar - 2e kindje -ronde 1 Ajuparaplu - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 1 juli (1) Lientje91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 (datum onder voorbehoud) Datumloos Sylva - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Carolinec87 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Totaal (20) Wachtend op de eisprong (2) Wachtbankje (15) Zwanger (0) Ongesteld (4) ♡♡♡♡♡♡♡
Ik lees wel mee maar het is zo druk de afgelopen dagen, dat ik eigenlijk te weinig tijd heb om buiten het lezen ook nog terug te reageren. Ga het vanavond of morgen even proberen! Ben hier nog steeds niet ongesteld Maar een duidelijke positieve test blijft ook uit, dus ik snap er geen hout van. Blijf dus nog even op datumloos staan! He bah! Ik zag het bij jou juist positief in!
Zijn de testen dan nu al zo betrouwbaar dat je daarvan op aan kan? De testen van mij kunnen 4 a 6dagen voor die tijd maar ik lees vaak dat het dan alsnog negatief uitpakt terwijl als je later nog eens op je NOD test het dan wel positief kan zijn. Ik durf daardoor nu nog niet te testen. Weet niet wat wijsheid is. Ik wil mezelf niet onnodig teleurstellen terwijl het over paar dagen toch goed uit kan pakken, maar ook niet teveel verheugen op goed nieuws terwijl het misschien niet goed uit pakt. Snap je het nog . Wij verwachten allebij op de 9de onze NOD.