NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2020, door tot iedereen op roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door Wensje2014, 5 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Junirose

Junirose Bekend lid

29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
    Ja top! Mee eens!

2. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.693
    6.592
    113
    Vrouw
    Perfect toch?

3. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.693
    6.592
    113
    Vrouw
    Nu nog wat zwangeren op de lijst! :D

Sylva, Carolinec87, Wensje2014 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Lieverhout

2 apr 2020
    52
    48
    18
    Vrouw
    27, nod 7 juni, ronde 5, eerste kind! Bedankt!

5. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Ergens fijn om te lezen dat het niet gek is om dat gevoel te hebben. Ik weet dat hij het nooit zou doen als hij er niet achter staat, maar toch ;)

Wat gaan jullie hard met kletsen ineens haha. Mooi lijstje zo!

6. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Precies dit.. tis nogal naar als je blij bent zwanger te zijn en het is uiteindelijk niks. Hoe graag je het ook wilt weten is de spanning niet heel veel kleiner op t moment dat de test positief uitslaat

Mayson en Lientje91 vinden dit leuk.
  7. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.693
    6.592
    113
    Vrouw
    Het voelt voor mij 'fout' als het snel raak is terwijl er anderen zijn met een langdurige wens en een langslepend traject.
    Aan de andere kant weet ik dat ik in een ander traject zit buiten het zwanger raken om, waardoor mijn wens ook al jaren uitgesteld is tussen de bedrijven door. Bijna 4 jaar tussen elk kindje is niet voor niets. Nu is de jongste 1,5 en ik 39 dus nog eens twee jaar wachten doen we niet, maar het is niet specifiek besproken dat we er nu voor gaan bijvoorbeeld. Gebruiken gewoon geen condooms meer :rolleyes:

8. Elinetjeee

Ik zie wel iets, maar het lijkt wel een ingedroogde test.. dat is niet betrouwbaar helaas

9. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Ik ga ook voor de 4e... en 3 kids is niet makkelijk maar altijd on even aantal... daar hebben we t wel altijd moeilijk mee gehad omdat altijd alles is gebaseerd op even personen. En weet je ook al ga je voor de 10e.. ik denk dat het moedergevoel/ de wens hetzelfde blijft.

Wat wel zo is bij mij.. ik ga geen medisch traject in om zwanger te raken. Ik laat die plek voor mensen die hun 1e of 2e kindje graag willen.. t voelt niet prettig en zelfzuchtig om dat te doen. Ik laat me wel onderzoeken evt of alles nog ok is. Maar vruchtbaarheidsbehandelingen nee.

Mayson en Nummer4 vinden dit leuk.
  10. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Precies. Je moet ook niet alles met anderen vergelijken, elke situatie is verschillend. Maar snap dat gevoel heel erg hoor.
    En hier ook niet definitief een knoop doorgehakt van we gaan er nu voor, maar we zien het wel.

Nummer4 vindt dit leuk.
  11. Lientje91

Lientje91 Fanatiek lid

21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Inderdaad! Ik ben wel heel lang onzeker geweest, dat hij het misschien maar gewoon toegaf om 'van mijn gezaag af te zijn', maar ondertussen voel ik wel echt aan alles dat die onzekerheid ongegrond was... Had jij dat ook in het begin? Vond dat altijd zo moeilijk, je wil het dan zelf zo graag, maar ook je vriend niet onder druk zetten... Moeilijk! :( Nu wel echt zo blij dat ik vreselijk hard gesteund wordt! :)
    Wij mogen bv nog steeds niet samen naar de gyneacoloog, maar toen ik de eerste keer een meting moest gaan doen, is mijn vriend meegereden en heeft hij bijna een uur in de auto zitten wachten op mij... Zodat hji er kon zijn moest het resultaat tegen vallen. Immens lief toch???

Pandora en Nummer4 vinden dit leuk.
  12. Elinetjeee

Snap je gevoel, maar zo heeft ieder zn eigen verhaal..

Nummer4 vindt dit leuk.
  13. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.693
    6.592
    113
    Vrouw
    Wij gaan een 7zitter kopen omdat ik altijd plaatsgebrek heb in de auto als er schoolvriendjes willen komen spelen en ik altijd één van de kinderen teleur moet stellen. Dat is al één probleem minder wanneer we een vierde zouden krijgen. :)

Laatst gesprek met man gehad over de auto en plek voor een vierde. Hij reageerde voor de grap geshockeerd maar heb toen lachend gezegd dat hij weet wat hij zonder rubber doet en hij er anders maar een knoop in moet laten leggen. Maar ik weet ook dat hij wel meer kinderen wil, hij heeft altijd op mij gewacht tot ik er klaar voor was.

Lientje91 vindt dit leuk.
  14. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Ja dat gevoel had ik zeker en af en toe eigenlijk nog hoor. Heb ook gezegd dat ik echt niet wil dat hij het alleen voor mij doet. Maar hij heeft duidelijk gezegd dat net nooit ongewenst zou zijn van zijn kant.

Nummer4 en Lientje91 vinden dit leuk.
  15. Elinetjeee

Wat lief

16. Lientje91

Lientje91 Fanatiek lid

21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Ooh! Super leuk!! :)

17. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Nah weet je.. ik heb 2 pubers, die zelf naar school gaan, en gaan chillen of achter de playstation zitten. Willen ook zelden nog ergens mee naartoe dus gevoelsmatig hebben wij nog.maar 1 kind. Dat is best zwaar soms... geloof me... alles word zo anders na de 12/13 jaar.. ik ben blij dat mijn dochter me nog veel nodig heeft... en hopelijk is t ons gegeven om nog een 4e te krijgen want ik ben nog niet klaar om enkeld maar die taxi/manager/geldschieter te zijn... en tussen de ouders van 50 te staan aan t voetbalveld praten enkeld over condooms etc hahaha. Ik wil nog wel kletsen over babies...en zwangerschappen.. daaraan wist ik het is nog niet klaar voor mij. Sommige vriendinnen beginnen nu pas aan kinderen.. ( mijn zoon en ik schelen 20jr) dus ook daar hoor je niet meer bij.. want ik zit niet meer in de luiers etc.. en babyvoeding.

Nummer4 vindt dit leuk.
  18. tafeltent

tafeltent Actief lid

1 mrt 2015
    325
    174
    43
    Maar lukt het je dan om het 'zomaar' te doen? Bij ons lukt dat de eerste 3 weken, en dan voel ik mijn eisprong aankomen en gaan we toch bewuster aan de gang.. Dus het 'we zien wel' zou ik heel graag hebben, maar lukt me niet..

19. Lientje91

Lientje91 Fanatiek lid

21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Komt mijn vriend thuis van zijn werk, MET een pot ben en Jerry's ijs! Held dat ie is!! <3
    Wij kruipen gezellig met een filmpje op de bank vanavond!

tafeltent, Carolinec87, michele25 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Oei, veel om terug te lezen. Doe ik straks even. Wil jullie laten weten dat ik nog niet ongesteld ben geworden :roflmao:

Pandora, Elinetjeee, tafeltent en 7 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina