Wat voor niveau cliënten heb je? Ik werk met zowel lichamelijk als geestelijk flink beperkt. En daarnaast weekendopvang met verstandelijk beperkte kindjes. Helaas door corona nu niet
Grappig, dat had ik vooral na mijn bevalling. Kan zijn dat je bekkenbodemspier te weinig of te veel spanning heeft. Waarschijnlijk niet waar je op hoopt
Ik heb een hele tijd met midden en laag niveau gewerkt, zowel lichamelijk als verstandelijk en oa gedragsproblematiek, dementie, autisme Maar nu werk is sinds 2 maanden met LVB.....ook ontzettend tof
Hier zijn de zere borsten nagenoeg weg, dus verder geen nieuws. Wel blijf ik gekke afscheiding hebben en ik heb thuis een kort lontje. Kan ook komen door werk en stress...
Ja is echt super vaag.. hele week al last van darmen/menstruatieachtige krampen en 3x per dag grote boodschap.. alleen nu dus obstipatie.. kan een goed teken zijn.. kan ook niks zijn.. Maar hoe dan ook mn darmen zijn over de zeik
Leuk!! Vind het ook erg leuk om te variëren. Met de kindergroep hebben we ook alles door elkaar en dat vind ik nog het leukste. Van alles beetje wat. En vooral ook hoe ze dan weer op elkaar reageren. Erg interessant
Hahaha goede woordspeling Ik kan de dag voordat ik ongesteld moet worden nooit. Daarom vind ik de buikkrampen nu ook zo vreemd want kon vandaag juist heel vaak, wat een unicum is voor mij. En door de krampen denk ik juist dat ik morgen ongesteld ga worden
Ik heb nog steeds zo'n raar gevoel in mn doos. Al de hele dag voel ik het daar soort van tintelen bij mn vagina en van binnen zwaar, drukkend aanvoelen. Herkend iemand dit? Zou dit meer naar doorbraak ongi gaan of een soort van innesteling ofzo?
Ik spring zo maar even onder de douche, hopelijk ontspannen mn darmen wat.. met zo'n gevoel denk ik niet dat ik in slaap ga komen..