Ok dus de 2e ovu dag telt hij als 1 dpo dan.. en niet de dag na die 2 dagen... dan zou ik 13dpo moeten zijn dan..
Net toch even getest. Kon het toch niet laten. Maar helaas nog geen streepje. Misschien over 3 of 4 dagen maar nog en keer testen. Dinsdag verwacht ik mn menstruatie. Wel e hele nacht liggen dromen over druk met zwanger was en we het onze ouders gingen vertellen. Ik had eerst hoop. Een goed gevoel door het dromen visioen. Maar kan ook komen komt ik nu druk met dit forum ben en daarom er over heb gedroomd haha.
Ja ik hang dus ook tussen 12 en 13dpo... maar wel mn nod dag vandaag. Maar zou dus evt za /zo 14dpo zijn officeel... ik heb dan nog steeds een kortere lf
Wow wat wordt er veel, gekletst! Even beetje rustiger hoor, anders kan ik het niet bijhouden! @Wien046 hier ook 2 kindjes uit 2014 en 2016! Wens voor een derde kwam bij mij vandaan 2 jaar geleden. Sinds 5 maanden deelt mijn man die wens. Ik heb dezelfde twijfel nu: de jongste is 4, het wordt net wat makkelijker... Maar de wens is te groot en die derde wordt vanzelf ook weer groot! @Elinetjeee ik had bij beide zwangerschappen heel snel last van m'n darmen! Ik duim voor je! @michele25 ga jou testennnnn! Ik wil 't weten Overigens had ik in februari een positieve ovulatietest en precies 14 dagen later werd ik ongesteld. Dus dan was dat pas 12 dpo? Maar dan dus een kortere lf? Ik vond het verwarrend met die ovulatietesten, dus niet meer gedaan.
Ja nou ik word vandaag of evt morgen op 28dg toch echt ongie. Zo niet ga ik echt testen. Heb nieuwe testen besteld voor mocht ik t niet worden vandaag... en anders voor volgende mnd.
Ik ga die 100 dipsticks van bol maar bestellen gezien de snelheid waarmee de testjes er hier doorheen gaan.