Hahahah! jah, ik heb wel het gevoel dat er hier testen tegenaan gesmeten worden! Ik heb mji voorgenomen de volgende ronde geen ovulatietesten te doen. Ze werken bij mij toch niet naar behoren (altijd een streepje, en met indrogers altijd lastig om piek te vinden zo). Gewoon klussen wanneer de dokter het zegt, en dan mezelf niet zot maken met symptomen. (Ik moet mezelf al beginnen uitlachen terwijl ik dit typ... I wish! -_- )
Jeetje wat een hoop berichten! Kan het allemaal niet bijhouden hoor! In ieder geval dus nog geen positieve testen? Ik heb niet meer getest, ga ik ook niet meer doen. Nog niet ongesteld maar gisteravond wel al wat bruin. Verwacht dus later vandaag of morgen dat het doorzet.
Wij hebben al een dochter, en mijn vriend wil nu heel graag een zoon. En met heel graag bedoel ik écht héél graag. Hij heeft allemaal (onzinnige) tips op internet gevonden, die het krijgen van een jongen mogelijk vergroten. Nu heeft hij ook gelezen dat je net voor en op de dag van de ovulatie meer kans hebt op een jongen en nu wil hij alleen nog seks op de dag dat ik een smiley heb met de clearblue en de dag daarna. Ik ben alleen bang dat ik daardoor minder kans heb om zwanger te worden, of zou dat niet zoveel uitmaken? De vorige ronde heb ik hem een beetje wijs gemaakt dat ik twee keer een piek had, zodat we meer seks hadden. Hij heeft daar verder toch geen verstand van maar achteraf voelt dat toch een beetje lullig naar hem toe. Zijn/waren jullie mannen ook zo gebrand op een zoon? Ik denk dan zelf: wees blij met wat je krijgt, als het maar gezond is. Maar misschien heb ik makkelijk praten omdat ik graag een meisje wou en die al heb?
Weet je dat t klopt wat hij zegt... haha. Jongenszaadjes zijn sneller maar eerder gestrand .. meiden leven langer en langzamer... ik heb het met de 3e zo gedaan en t werd n meid.. kan toeval zijn maar ik geloof er wel in. Al vind ik nu überhaupt zwanger raken en de gezondheid belangrijker
Mijn vriend wilt ook heel graag een zoon maar we zijn inmiddels al zolang bezig dat hij nu stiekem een klein baby meisje ook wel leuk vind. Je krijgt wat je krijgt en ik denk dat je heel blij moet zijn dat het gezond is ❤ Ik heb bij mijn vriend vooral benadrukt dat hij er niet op moet hameren dat hij een zoon krijgt. En dat elke keer weer en langzaam draait hij wel bij. Ik snap dat hij (en andere mensen) een voorkeur heeft, zoals hij zelf zegt; als het een meisje word dan moet ze haar hele leven aan een ketting omdat ik weet hoe jongens kunnen zijn. Hij wil niet dat dat bij zijn eigen dochter ook gebeurd haha, vind het opzich ook wel weer een lieve gedachte.
Ooh DIT!!! Nu moet ik zeggen dat wij allebei héél graag een jongetje willen... Wel niet dat we er speciale trucjes voor gaan doen, het is bij ons al moeilijk genoeg zo... Maar uiteraard heb ik nu vooral zoiets van: als het maar lukt, en als het maar gezond is! Da's uiteraard het ALLERbelangrijkste... Maar stel nu dat je zou mogen kiezen... (Laat mijn grootmoeder het niet horen trouwens, die is mij al bijna aan het afdreigen voor een meisje, omdat ze dan een rechtstreeks viergeslacht heeft en een foto in het boekje van de gemeente mag!! )
Ook even advies nodig trouwens: Ik heb sinds gisteren mjin regels doorgekregen, maar is de eerste keer dat ik ze 'echt' heb (dus na een eisprong, is altijd een onttrekkingsbloeding geweest of door mijn pil). Nu heb ik dus om het zeg maar een beetje in de gaten te kunnen houden gewoon een maandverband gebruikt. Daar is nog steeds NIETS op te zien. Wel steeds redelijk veel bij het afvegen, en ook echt helderrood bloed met stolsel in, dus wel menstruatiebloed (sorry voor het beeld... :s). Echt bizar, gezien ik normaal wel altijd veel had, en meerdere tampons per dag nodig had.
Hahahaha ja ik had gratis ovu testjes gekregen bij zw testjes, dus zei tegen mezelf, één ronde testen om te zien of mijn gevoel klopt met ei. Nou die klopt dus prima, maar wat doe ik dan met de rest van de ovu testjes? Ze zijn over datum 15/5, vandaar gratis, maar ik weet nu al weer dat ik vanaf Cd 10 over een stickie ga piesen om nog een keer m'n ei te vinden. Heb nog 3 zw testjes over voor de volgende ronde. Betekent dus 21 erdoor gejaagd in twee cyclussen. Voel me net een puber joh.
Ontpillen kan altijd wat anders dan normaal verlopen. Is niet vreemd dat het de eerst paar rondes wat lichter is.
Jah, ondertussen toch ook al weer bijna een jaar van de pil af hoor! Echt bizar... Maar jah, het is wel duidelijk een menstruatiebloeding. Dus t zal wel allemaal normaal zijn...