Ik heb steeds het gevoel dat ik iets 'voel lopen' en ren dan weer naar de wc. Zal niet lang meer duren gezien de krampen en de nega tests. Morgen of overmorgen gok ik.
Mwa heb wel een vriendin die pcos heeft en ook bezig is. We delen met elkaar als we ongesteld zijn geworden maar verder niet.. Mijn vriend is wel echt mijn beste maatje, kan alles bij hem kwijt gelukkig.
@GaiaMama gefeliciteerd! @Roos02 ik zie wel wat! Over het geslacht: na 2 jongens zou een meisje leuk zijn (de jongens willen een zusje), maar zelf maakt het mij niet uit. Ik geniet ook van m'n 2 jongens die compleet verschillend zijn. Over de timing: december leek me niet handig, maar hebben geen pauze ingelast ofzo. Nu ging ik kijken wan eer ik uitgerekend zou zijn als het nu raak zou zijn, en dat is 1 dag na de verjaardag van de jongste. Ook niet ideaal, maar geen probleem.
Hier mag de oudste op sollicitatiegesprek komen bij de Jumbo.. wat een verschil dan terwijl je ook aan t wachten bent op je menstruatie
Dat duurt hier (9,5) nog eventjes hoop ik. Moet er niet aan denken dat ze al zo oud/zelfstandig zijn!!
he @Roos02 ! Ik was zoooo hard aan het hopen voor je! @KristelVH : echt kak he! Hele dikke knuffel!! Onze tijd komt, echt waar! Moeten we blijven van uit gaan! <3 Hier ook even een heuse huilbui... Mjin ouders kwamen lunchen, en mijn mama (die ik wel op de hoogte houd van het hele traject) bleef nog even hangen omdat ze wist dat ik ongesteld ben geworden... Alles moest er even uit denk ik... Iedereen in mijn omgeving is maar zwanger en aan het bevallen. T is verdorie aan mij nu!!!
Nah die van 9,5 begint vast al wat te puberen met tiktok etc haha. Mijn dochter van 9 in elk geval wel dan.
Ja, ik had vanochtend de verloskundige aan de lijn. 29 juni mag ik al voor een echo. Ze snapte heel goed dat het gezien mijn geschiedenis anders wel erg lang duurt. 7 juli intake en dan 23 juli de termijnecho. Het voelt zooo onwerkelijk!
Ik denk dat het ook pas zal landen als ik dat echobeeld zie. Nog maar 3,5 week en dan is het al zo ver.