Ik las dat wanneer je hem hebt geplaatst je dan even met je vinger rond om de cup kon gaan dan klapt/vouwt hij aan alle kanten open. Maar al fijn dat je hem nu niet meer voelt zitten. Dan zit hij nu een stuk beter dan toen straks.
Dit heb ik ook gezien. Maar Dit is een.lokkertje. klik er maar eens verder op dan kom je allerlei kosten tegen zoals btw en 5euro verzenden. Was helemaal niet meer zo aantrekkelijk meer. Dus daarna bij H&B besteld voor 32 voor 2 incl btw en verzenden
Bedankt meiden, super lief van jullie allemaal! Ik geloof het pas echt na een 1e goede echo maar voor nu ga ik om de dag testen en hoop ik op oploop.. Ik hou jullie op de hoogte
Haha, nou hij mag er idd niet uitsteken. En hij zit pas goed als je hem helemaal niet voelt. Die steeltjes kan je gewoon afknippen naar jouw maat.. Ik heb ze er ook helemaal afgeknipt
Haha is wel even oefenen idd.. Ik heb denk ik gewoon een groot gat Hahah nog nooit problemen gehad met inbrengen. Tip trouwens: ik maak hem wel altijd nat voordat ik hem inbreng.. anders is het te stroef
Je kan je vinger er langsheen om te voelen of als je toch thuis bent gewoon een maandverbandje dragen, als hij niet lekt zit ie goed.. houd er wel rekening mee dat er onder je cup ook al wat bloed zat, dus je wel een rode veeg in je onderbroek kan krijgen.