Yes, bij mij stroomt het er ineens uit. Loop dus ook al een paar dagen met inlegkruisjes en mvb (dichter bij nod) rond omdat ik anders echt gigantisch doorlek. Ik voel nu pas de krampen, paar dagen eerder af en toe maar zodra het doorbreekt heb ik enorme buikkrampen. Ging net naar toilet en toen kwam het, zit nu op de bank met een kruik. Rotlichaam.
Haha hoe ben je daar zo zeker van dan? Eerder met spiraal had ik altijd precies een week voordat ik ongi zou moeten worden (wat ik natuurlijk niet werd) hele pijnlijke opgezwollen borsten. Een week lang. Nu helemaal geen last van mn borsten sinds mn spiraal er een maand uit is. Ik had het eerder juist andersom verwacht. Ook al paar dagen last van mn doos. Zo'n zwaar drukkend gevoel. Alsof er een vloedgolf aan.mort gaan komen ofzo maar niet door breekt. Had ik eerder ook nooit maar werd nooit ongi door spiraal natuurlijk.
Hier nooit geen pil geslikt. Werd er als puber doodziek van, rond mn 20e opnieuw geprobeerd. Maar werkte niet.
Maar jij bent gewoon zwanger hoor Gevoelige tepels en pijn in de liezen heb ik alleen bij een zwangerschap.
Ik baal enorm voor je.. maar goh wat ga ik nu graag met je mee. Ik heb ook pijn in mn bm... maar t is andere pijn meer als ik beweeg en nies enzo... heb afg week veel onderrugpijn gehad. En ook onderbuikpijn maar voelde wel als menstruatiepijn. Mn tepels zijn nu wel echt irritant aan t worden, en t gevoel in mn bm is alsof er wat in de weg zit.. wss als k ongie word dan komt r een klap uit he.. word je misselijk van.
Ik ga maandag weer testen als t nog nodig is. Is t negatief dan huisarts. Sowieso ivm mn leeftijd en onze wens.. wil graag alles even laten checken vanbinnen.
Wat is je leeftijd als ik vragen mag? Zelf ben ik 39 jaar. misschien ook Wel handig langs de huisarts te gaan. onze huisarts weer er wel van. Die heeft mijn spiraal verwijderd.
He @Nummer4 ! Zo stom! :+( @michele25 vreemd dat er dan nog niets is doorgekomen... Hier gewoon met een fles wijn op de bank... vanmorgen héél zware krampen, sindsdien zware bloedingen. Hoera... -_- maar is ook wel de eerste keer dat ik écht mijn regels heb in jaaaaaaaren... Dus zal ook wel iets zijn misschien. Al zwaar afgezien vandaag...
Ik word 36, en mijn moeder was in de overgang met 32jr. Ik voel gewoon dat er iets niet ok is. Ik ben altijd zeer snel.zwanger geraakt ( verwend ik weet t) maar laatste x was 10jr geleden.. mn menstruaties zijn nog maar 2dg. Zeer licht en n korte lf. Wel altijd stipt op t uur af. Maar heb ook nog geen uitstrijkje laten doen, en na mn 3e ging mn baarmoeder heel slecht terug. Zwanger raken gaat vrij moeizaam nu.
Wat een onzekerheid @michele25, hopelijk snel wat duidelijkheid voor jullie. Ondanks dat je ervan overtuigd was toch stom @Nummer4