Herkenbaar. Maar tot nu toe steeds ongesteld geworden. Deze ronde 8/9 dpo pijn in buik en rug alsof ik ongesteld zou worden. Dag daarna weer verdwenen. Vandaag 10/11 dpo.
Hier een negatieve test en ook een dalende hartslag (ik heb een smartwatch en als ik ongesteld word dan daalt mijn hartslag) dus ik verwacht mijn ongesteldheid elk moment . Jammer, maar het is maar de eerste ronde dus we gaan vrolijk verder. Ik zie het maar zo: een maand niet zwanger is een maand langer wijntjes en lekker intensief sporten.
Ik maak mezelf helemaal gek omdat ik gewoon sterk het gevoel heb dat het raak is... weer zo'n tuurtestje.. als het echt zou zijn zou hij al een stuk duidelijker moeten zijn.. Ik ga het nu proberen naast me neer te leggen en niet meer te testen..
Wat jammer dat je nu al weet dat je ongesteld wordt. En dat zijn wel de goede gedachten. Blijven genieten van dingen als het nog niet is gelukt.
Goedemorgen, wat een geklets hier zeg! Wel gezellig hoor, maar ik kan het niet helemaal bijbenen. Hier weer een temperatuur van 36.8 dus hij blijft 'hoog' wat ik zelf heel fijn vind, aangezien dat normaal is. Ook pijn aan mijn borsten. En dus alweer wat spotting, heel weinig. (Een drupje per dag). Het zal niet raak zijn, maar wel fijn om toch weer wat meer vertrouwen in mijn lijf te krijgen.
Ik had 28 mei de piek op mijn ovulatietest. Dus zal nu 9 dpo ongeveer zijn. Ik denk dat mijn nod ook niet helemaal juist is. Ik heb normaal precies op cd 14 mijn piek, dus daar is mijn nod op gebaseerd. Deze maand was ie pas op cd 17.. Dus denk dat mijn nod de 12e is ongeveer. Kent iemand innovita testjes? Kan het misschien zijn dat deze voorgedrukte streepjes hebben?
Dat snel zwanger worden zegt helaas niks. Hier ook 2 keer eerste ronde raak en nu, ruim 2 jaar verder en nog geen zwangerschap. Als je gevoel zegt dat er iets niet klopt, dan is het zeker niet verkeerd om het na te laten kijken. Vind sowieso dat er hier wel wat meer controles mogen zijn bij vrouwen betreft uitstrijkjes etc. En stel er is niks aan de hand, dan kan je dat naast je meer leggen! Dat geeft je wel rust.
Gelukkig is je temp nog hoog. Misschien doordat het maar een drupje is, toch wel raak. Ik begin nu weer getrek in mijn buik te voelen. Temp was nog wel hoog vanmorgen. (Twee rondes geleden daalde hij pas na mijn menstruatie. Dus zegt helaas niet veel meer.) Ik duim zelf heel erg. Hoop en angst dat het niet gelukt is wisselen elkaar af.
Goed wel dat je het zo positief bekijkt!! volgende ronde meer geluk, en geniet tot dan maar van de wijn!
Goed om te lezen. Ik had bij mn dochter juist hele gevoelige borsten en dat heb ik nu juist niet. Maar ik heb wel al ruim een week kraampjes in mn baarmoeder en mn darmen zijn compleet de weg kwijt..
Ik ga ook niet meer testen. Word ook gek van die onzekerheid en die negatieve testen. We moeten allebij op de zelfde dag ongi worden. Ik zie wel hoe het loopt dinsdag. Ik denk al 3 dagen dat ik ongi moet worden, zo'n gevoel in mn vagina maja wie weet is het iets anders en is het raak. Bij mij is het pas de eerste ronde dus ik mag er nog niks van verwachten. Aangezien het bij mn dochter er 1,5 jaar duurde. En ik ben nu 5 jaar ouder (35). Wel een andere partner maar toch. Eerste keer zou wel heel erg toevallig zijn. En ik denk ook dat die hormonen van mn spiraal nog in mn lijf zitten en ik een soort afkickverschijnselen heb. Is nog maar net een maand geleden dat hij er uit is.
Hebben andere meiden ook een spiraal gehad en hoe was dat na het verwijderen? Hebben jullie afkickverschijnselen gehad en zo ja welke?
He wat naar dat je denkt weer ongesteld te worden. Hopelijk heb je het fout en ben je dinsdag niet geworden. En ik en @KristelVH ook niet.
Ow ik dacht dat je ook 9 juni je nod verwacht. Heb ik het toch niet goed onthouden welke 2 andere meiden tegelijk met mij zitten. Nee dat merk ken ik niet. Ik gebruik Telano. Moet toch niet kunnen zo'n voorgedrukt streepje.
Ik heb er heel lang last van gehad ja! Mn hormonen waren flink in de war. Maar ik heb dan ook in de 5 maanden dat ik een spiraal had contant bloedverlies gehad. Wel voelde ik meteen veel meer, weer veel meer ups en downs door de cyclus geen in plaats van alleen maar "vlak" gevoel.