Kijk eens bij je handtekening bij het icoontje van foto toevoegen (volgens mij dat zwarte vierkantje met witte driehoekjes) Misschien staat daar iets ingevuld?
Haha ja.. magnesium zorgt voor ontspanning van de spieren. Dit gebruikte ik toen ik zwanger was van mn dochter tegen spierkrampen. Alleen las dus laatst dat het ook miskramen kan voorkomen en vruchtbaarheid bevorderd.. dus baad het niet dan schaad het niet
Nee ook niet.. ga vanmiddag wel even op de computer kijken of ik het daar kan vinden.. de mobiele versie mist nog wel eens wat
Ik smeer me er elke ochtend mee in, laat het dan 30min intrekken en dan veeg ik het er weer af. Je lichaam neemt zelf op wat ie nodig heeft en neemt daardoor nooit te veel. Je heb het ook in sublementen, maar via de huid is het dus fijn dat je lichaam zelf kan bepalen hoeveel ie pakt
Ah en toen ben je ook gelijk na het verwijderen begonnen met je 1e ronde voor een kindje of eerst een maand of paar maanden gewacht?
Januari 2018 laten verwijderen. Februari heel heftig ongesteld, maart zwanger. Ik was net 37 geworden en had dat niet verwacht omdat we op dochter 1,5 jaar hebben moeten wachten voordat het raak was 4 jaar daarvoor.
Ik heb ook 2 keer. spiraal gehad. 5,5 jaar daarna paar maanden gewacht. Toen we voor de eerste gingen. nu ook een paar jaar gehad. Ik wou nog wel even wachten. Dat de hormonen uit lichaam is. 3 feb verwijderd en 13 maart pas ongesteld geworden en 16 April ook ongesteld geworden. toen ik spiraal had. Geen menstruatie. Ik heb alleen beetje gevoelige borsten. Dat had ik vorige maand ook.