Oh yay jij bent super goed. Gewoon testen wanneer t voor jou goed voelt. Je zal er niet minder zwanger door zijn als je wacht.
Dank je wel. Ja het wachten vind ik ook vreselijk. Maar we doen er weinig aan. Nu denk ik meer pijntjes te voelen in mijn buik. Enige wat ik kan doen is afwachten. Bij jongste pas met 14 dpo positieve test (13 dpo toen niet getest. 12 dpo was negatief) en in april overtijd op 14 dpo negatieve test en werd ik die dag ongesteld. Net als jij @michele25 en andere dames, wil ik mezelf beschermen voor de teleurstelling van een negatieve test.
Ik had 21 Mei een pos test.. als ze de Zondag erop 1 dpo tellen dan ben ik nu 14dpo. Maar ik kan ook 15 dpo zijn of 16 ligt eraan wanneer ei gesprongen is. Maar heb vaste cyclus van 27/28dg. Gisteren zat ik op 28e dag
Zo regelmatig als jouw cyclus is, kan je wel van dat aantal dagen uitgaan. Ga je morgen nog testen? Hier weet ik mijn nod pas als ik vruchtbaar slijm heb waargenomen. En met temperaturen zelfs bevestiging van FF deze ronde.
Ja ik weet nu idd echt wel dat dit nooit voorkomt en nooit de pil gehad vanaf mn 20e. Dus dat is t ook allemaal niet. Als ik weer zo misselijk ben in de ochtend ga ik morgenvroeg nog eens testen... mocht t niet lukken dan Dinsdag.. ben witte testen kotsbeu
Hier begint de hoop ook steeds meer op te lopen.. al een paar dagen zere benen, maar nu ging ik een rondje wandelen met mn dochter (doe ik elke avond) maar nu doen mn benen zo veel pijn alsof ik een marathon heb gerend.. Morgen maar steunkousen aan.. ook nog steeds flink last van mn darmen
Nu weer heel warm in mijn onderrug. Heb ik ook al eerder gehad deze dagen. En trekt iets door naar mijn stuitje. Dat is nieuw voor mij. Oh man ... ik wil het weten
Jah, snap ik wel! Om die reden wou ik vorige week ook niet te vroeg testen. Maar achteraf gezien kwam de menstruatie ook wel heel hard aan zo ... Misschien dat een negatieve test er al wel een beetje op had kunnen voorbereiden. Maar je moet echt gewoon doen waar je je op dat moment zelf het beste bij voelt. Als je kan en wil wachten: gewoon lekker doen! Als je nu zwanger bent, zal dat binnen een paar dagen ook nog wel zijn, en heb je ineens een knal-test!
Idd! Beide zijn gewoon vreselijk... Nooit verwacht dat het allemaal zo zwaar zou doorwegen eigenlijk... Ik ben er naïef als ik ben gewoon van uit gegaan dat ik wel snel zwanger zou zijn...
Net ineens al heel erg het gevoel dat het wel eens niet gelukt is. Ik hoop dat dat niet waar is natuurlijk.
Ik haat ongesteld zijn. Sorry dames, even een dipje. Moet de huisarts bellen, had gehoopt dat mijn menstruatie niet zo heftig zou zijn maar dit is gewoon niet te doen. Haal me meteen weer nare dingen in m'n hoofd.
Niet te veel piekeren, hoop houden want alles wat je noemt klinkt gewoon goed. Maar ik snap je wel. Je maakt het jezelf wel lastig door zo lang te wachten...