Ik vind het zelf niet. Bij oudste 11 dpo tuurstreep. 12 dpo licht streepje. Jongste 12 dpo wit. 13 dpo niet getest. 14 dpo streepje. In april overtijd. 12 dpo wit. 14 dpo wit en ongesteld. Dus kans dat ik nu al wat zie is klein. En witte test en geen bloed zegt niks. Is net zo slopend als wachten met testen. 11 dpo is bij mijn nod vanwege korte lf. Vandaag is 10 dpo. Dus is nog vroeg.
Morgen of overmorgen, even wanneer ik de moed bij elkaar heb geraapt. Of ik wacht tot na mijn menstruatie en dan stel ik het waarschijnlijk weer een maand uit. Dat doe ik namelijk al een paar maanden... Pffft. Ok in het minst erge geval komt de overgang om de hoek kijken. Maar ja, zekerheid heb je pas wanneer je naar de gyn gaat?
Erg vervelend, knuffel Volgens Volgens mij kunnen ze een overgang checken dmv een bloedtest. Dit zal via de huisarts gaan. Stel het niet uit en bel vandaag gewoon even. Dan heb je het voor jezelf duidelijk en dat zal je rust geven. Kop op ❤
Hoop dat de app de foto niet verknalt... weer een streepje maar echt duidelijk te zien... straks even naar de kruidvat voor een 2 v 5
@KristelVH Ik zie 'm! Hier iets beter dan op de vorige! @michele25 hoe is het met jouw? Hier menstruatiepijn... Wordt nog een lange week zo...