NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2020, door tot iedereen op roze ♡♡♡♡♡♡♡ Overtijd Michele25 - 35 jaar- 4e kindje - ronde 4 NOD-lijst 8 juni (2) Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 8 Pandora - 40 jaar - 2e kindje - ronde 6 9 juni (2) Kristel - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 10 juni (3) Tafeltent- 32 jaar- 4e kindje- ronde 5 Wien046 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lindavvv - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 15 juni (4) Willowl - 29 jaar - 3e kindje - ronde 9 Elinetjeee -24 jaar - 2e kindje -ronde 1 Ajuparaplu - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 MICH18- 28 jaar - 4de kindje - ronde 7 26 juni (1) Carolinec87 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 29 juni (1) Josje85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 1 juli (2) Lientje91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 (datum onder voorbehoud) Roos02 - 27 jaar - 3e kindje (1e kindje nieuwe partner) - ronde 5 na HSG 2 juli (2) Gate - 35 jaar - 2e kindje - ronde 6 (ronde 3 na MK in feb) Nummer4 - 39 jaar - 4e kindje - ronde 2 3 juli (1) Mayson - 35 jaar - 2e kindje (1e kindje nieuwe partner) - ronde 2 8 juli (1) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos (2) Lieverhout - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Totaal (20) Wachtend op de eisprong (11) Wachtbankje (10) Zwanger GaiaMama - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 - uitgerekend 12 februari 2021 Lindy1985 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 - uitgerekend 18 februari 2021 Afspraken Lientje91 - 15 juni - meting eitje GaiaMama - 29 juni - 1e echo GaiaMama - 7 juli - intake vk GaiaMama - 23 juli - termijnecho ♡♡♡♡♡♡♡
Je mag alles hier uiten dat is juist fijn.. daar is het forum voor.. ik stuur je een hele dikke digitale knuffel ♥
Cho, een beetje wel natuurlijk, maar is het kindje van mijn beste vriendin en ook mijn grootste steun in heel dit gebeuren. Ben echt wel super blij voor haar... En ook wel gewoon een hele eer om meter te mogen zijn natuurlijk! Dankjewel!! <3 He verdorie! Maar heb je tenminste wel duidelijkheid? Baal maar even goed vandaag! Dat moet ook echt gewoon kunnen! Hele dikke knuffel!
Je mag hier alles uiten hoor daar zijn wij voor en heel begrijpelijk met al die zwangere om je heen. Ik vind mn gastkindjes en baby's ook heel lief maar toch anders als je een eigen baby hebt.
Net de huisarts gebeld.. die geeft aan tot volgende week maandag af te wachten omdat ik nog positief kan testen. Zo niet dan moet ik terugkomen.
Hè jakkes daar schiet je ook niks mee op. Ik mag donderdag, ben benieuwd. Weet iemand ook of huisarts op amh/fsh prikt of dat je dan naar het ziekenhuis moet om te laten prikken?
Ik mocht wel een bloedtest, en evt morgen langskomen.. maar voel me zo stom omdat ik nog niet gek lang overtijd ben...
Zit op t platteland dus dat is dan weer een ritje naar de stad haha... Ga momenteel even niet naar de prikpost tussen de bejaarden die hier in t dorp bij bosjes omvallen door corona
Toch fijn je weer terug te zien op de lijst en dat je hier blijft hangen . Hoop dat er snel duidelijkheid voor je komt, dit is echt niets joh.
Ha ja! ik stond er wel op, maar idd datumloos omdat mijn menstruatie 3 juni begon. Ik doe geen ovulatietesten of temperaturen of iets, maar gewoon op basis van mijn gemiddelde cycli moet mijn volgende NOD ongeveer de 29e zijn. We zullen zien of het klopt. En gewoon veel seks hebben vanaf het moment dat mijn menstruatie gestopt is en ik bijna weer ongesteld moet worden..