@KristelVH ik zie oploop!!!! (En gebruik mij maar als maatstaaf, ik kan echt NIET turen!!) Spannend!!!! @MissMorrow waw!!!! Die is mega positief!!! Proficiat!!!!
@MissMorrow proficiat!! Wat fijn al die kwaaltjes.. lekker genieten dames. Hier zet mn menstruatie opnieuw amper door. Ben t altijd maar 2 dg.. heb om 9.15 afspraak huisarts.. ben benieuwd
Deze maand lijkt er meer op! Gefeliciteerd zwangere dames!! Geniet ervan! Ik hou me even meer op de achtergrond omdat ik er anders de hele maand mee bezig ben en dat wil ik liever niet. Vanaf de periode rond de eisprong tot nod vind ik al lang genoeg . Nu nog even een weekje loslaten!
Ik had 30 mei wat bloedverlies, in totaal nog geen tampon vol denk ik. Daarna werd ik de volgende dag pas echt ongesteld. Moet ik dan de 30e aanhouden als eerste dag van de cyclus of de 31e? Vind wel weer spannend nu de eisprong weer dichterbij komt!
WAAAAW!!!!! Toch wel jaloers eigenlijk... Zo'n mooie testen! <3 Proficiat zeg, het is je meer dan gegund! Ik ga dit ook een klein beetje proberen... Zal nog wel af en toe wat bijlezen en meekletsen, maar ga ook proberen om het nu toch een weekje los te laten allemaal... Vandaag mijn laatste pilletje, en dan volgende maandag meting! Vanaf dan zal ik al wel stress genoeg hebben! ^^ Wij gaan de laatste wachtweek 'uitzitten' aan zee, dus dat is wel al fijn! Hopelijk gaat de tijd zo al net iets sneller! (Trouwens: mijn mama heeft bij mijn broertje ook de laatste week in dezelfde badstad gewacht, en een positieve test gedaan op het einde van die week... Zullen we gewoon in elk mogelijk toeval beginnen geloven anders? ^^) Ik zou dan 30 aanhouden als eerste dag. Altijd gehoord dat, hoe klein de bloeding ook is, da's wel echt de eerste dag... (Zo heb ik het toch ook gedaan.) Bijna een tampon vol is toch ook al wel iets he? Jah, dat vind ik eigenlijk echt nog de spannendste week... Ben dan echt bang dat we niet genoeg of op tijd klussen of zo... Al is het daarna ook vreselijk lang wachten. Maar kan je zelf minder aan doen, dus voelt toch anders... Echt, ik heb gewoon faalangst he! Voel me net terug op school! :^p Ga jij ovulatietesten doen? HAHAHAHA! Arme jongen! Die mannen gaan zware maanden tegemoet @MissMorrow
Hier word ik binnen 48u gebeld, voor een afspraak met inwendige echo van eierstokken, follikelgroei en baarmoeder. Manlief mag zn kwakje gaan inleveren. Maar omdat ik nog maar 2 dg vloei en weinig zou t wss aan mijn grote vd eicel liggen en daar de problemen zijn. We wachten af.
@Lientje91 Ja dan doe ik de 30e voor de zekerheid. Wou eigenlijk morgen pas beginnen met ovulatietesten, maar dan begin ik vandaag. Hebben de afgelopen dagen nog geen seks gehad en vanavond ook geen tijd helaas. Vanaf morgen gelukkig meer tijd en hopelijk genoeg kans! Dit wordt de derde poging, hopelijk is 3 keer scheepsrecht!
Ik voel af en toe vanalles.. maar of het echt symptomen zijn geen idee.. tis ook nog een beetje vroeg he..