Kijk je even bij het vorige topic haha. Nee hoor hier gaat het vast ook niet lang meer duren voor de eerste gaan testen.
Hier vanaf morgen starten met insemineren (lesbisch stel). Ben benieuwd! Nog niet helemaal een piek, maar het ‘om-de-dag-principe’ hanteren wij ook dus verwacht de echte piek op donderdag.
In het ziekenhuis zeggen ze dat het embryo gelijk begint met innestelen na de terugplaatsing en dat is 5dpo dus zou best kunnen
Kon het niet laten en heb deze ochtend met kv 5v2 getest, helaas negatief ben er om 3u nog wel uit geweest om te plassen dus plas was ook niet erg geconcentreerd .. wel erg teleurgesteld met dit resultaat hopelijk wordt het alsnog toch positief..
Je bent pas 8dpo toch? Ik snap dat je teleurgesteld bent maar een negatieve test op 8dpo zegt gelukkig nog helemaal niets
Nee klopt maar dan denk ik ook dat mijn kwaaltjes geen echte zw kwaaltjes zijn want dan had die wellicht wel positief moeten zijn (denk ik dan). Ik weet dat het zeker nog kan, maar twas even een domper omdat ik echt wel een goed gevoel begon te krijgen over wat ik allemaal voel. We wachten nog maar even af
Je kan prima klachten hebben van een zwangerschap en toch negatief testen. Vorige ronde had ik na de tp gelijk al pijnlijke borsten, een negatieve test en was vanaf 10dpo toch echt een tuurlijntje die steeds donkerder werd
Ik sluit weer aan. Ik had geen meldingen aan staan en dacht al wat is het hier akelig stil Gisteren zag ik dat ik 14 pagina's aan comments gemist had. Hier beginnen de krampen nu wel door te zetten en slijm wordt rekbaarder. Een deze dagen dus eisprong!
Alles kan nog toch! 8 DPO ook wel erg vroeg en ja wachten duurt lang... Laat niet direct alle hoop varen
Vandaag dan mn stilstaande smiley, dus hopelijk een goed eitje en deze ronde raak.....heb vermoedelijk een blaasontsteking dus zal het moeten hebben van afgelopen zondag.... of de antibiotica moet aanslaan dat we het morgen alsnog even gezellig kunnen maken. Anders kan dit best wel eens een verloren ronde zijn