Ik dacht precies hetzelfde en toen kwam ik jouw bericht tegen hahaha. Hier nu echt fikse ovulatiepijn. Aan de ene kant fijn want ik weet precies wanneer ik ovuleer, aan de andere kant meeehhhh want ik heb mega buikpijn nu
Was er inderdaad toen der tijd niet mee bewust mee bezig om zwanger te worden, het was dus idd een beetje een verrassing, kwam er ineens achter na twee weken dat mijn menstruatie uit bleef. tweede tijdens een onbewaakt moment net voor de vakantie
Heerlijk als je het zo kunt loslaten he. Ik ben er ook niet heel erg mee bezig. Scheelt wel dat het de eerste ronde is en ik nogal druk ben met werk momenteel. Maar als dit een aantal maanden zo gaat zal ik ook vast ongeduldiger worden. We gaan het meemaken. Maar jullie nu dus een stuk bewuster? Hoeft niet nadelig te zijn he haha
leuk zeg! Daar droom ik van . Heb het trouwens wel 1 keer gehad, na 6 weken dacht ik ben wel erg laat ongesteld .. test gedaan.. positief! 2 weken later miskraam.
Ja had na de eerste twee een spiraaltje genomen. Zodat het niet meer spontaan kon gebeuren. En deze is dus onlangs uitgehaald !
Zou best kunnen hoor. Pregnyl 10.000eh was er bij mij altijd na 8 dagen al uit en op 9 of 10dpo werd ik dan ongesteld (of niet )
Nou nee ik bedacht me dat ik er 1 naast zat! Ben nu 10 DPO en verwachte m’n Ms op zondag. Normaal altijd 2 weken na de piek.
1-4 dpo vooral heel erg moe op 4 dpo ook wat bloedverlies gehad.. temperatuur is op 4 dpo iets gedaald vermoed gele lichaamsdip? Ik heb het heel erg koud lig zelfs weer met een pyjama in bed. 5 dpo- nog steeds erg moe en lichtelijk misselijk en lichte krampjes in onderbuik. Last van rommelende darmen. Ook veel honger na een goede maaltijd heb ik snel weer het gevoel honger te hebben.. temperatuur is weer mooi gestegen naar 36,98. Nog steeds erg koud hebben vooral veel koude rillingen en koude handen.
Sinds gisteren avond ook nog hoofdpijn bovenop de andere kwaaltjes, daardoor deze ochtend toch nogmaals getest. Ik leek binnen tijd wat te zien maar héél vaag en zo is hij opgedroogd.(foto) Al vrees ik dat het gwn de voorgedrukte lijn is, maar toch ga ik dan even twijfelen, zou het? Morgen nog maar eens testen zeker, als het echt wat is zou ik morgen toch echt een streepje moeten krijgen. Vind het zo lastig al die valse en voorgedrukte streepjes tegenwoordig. Bij mijn vorige zwangerschap betekende zo’n streepje echt zwanger en heb ik op 1000 testen nooit valse lijntjes gehad, kut testen
Ik hoop het echt voor je..maar deze test is zo te zien helemaal opgedroogd en dan geven ze blijkbaar valse streepjes. Voor nu zeg ik nog nee maar hoop dat je een andere test gaat proberen
Ja ik weet het, vervelende testen ook, normaal test ik met sensitest en de kv heb ik eigenlijk enkel liggen voor oploop te testen als ik ooit is positief test. Maar men sensitesten waren op en wou er geen nieuwe bestellen. Ik hoop gewoon zwanger te zijn en dat het niet nodig is
Ik hoop met je mee!! Tegenwoordig moet predictor express erg goed zijn. Voor mij is het ook al 8,5 jaar geleden en toen waren die van kruidvat helemaal top. Ik zou die dus proberen
Ja heb hier nog express liggen denk deze morgen te doen. Maar die dingen zijn zo pokke duur dat ik ze niet wil verspillen