Slecht slapen Vermoeid Hoofdpijn Steekjes in men borsten en ‘melk’ uit men rechter borst Veel eten en drinken Vaak plassen Ongi gevoel en trekkende liezen eigenlijk alles wat ik bij men eerste zw had, maar toen had ik nu al wel een positieve test. Dus dat maakt dat ik denk dat ik mezelf gek maak ofzo
Jammer dat jouw nieuwe huisarts er nu zo instaat. Ik proef wel een lichte teleurstelling of ongeduld bij je en dat snap ik wel hoor. Het liefste nog vandaag zwanger dan morgen natuurlijk. We gaan er gewoon voor dat je binnen die 12 maanden zwanger bent! Ik duim met je mee! Liefst deze ronde natuurlijk haha
Hi allemaal ik heb even positieve Vibes nodig! Ik zit inmiddels bijna 6 dagen op het wachtbankje en 7 dagen na 5000 EH pregnyl.. Ik heb altijd rond dag 5-6 na eisprong dat mijn borsten gevoelig beginnen te worden waarbij dit aanhoudt tot menstruatie.. Nu vroeg ik mij af of er dames zijn die dit herkennen en alsnog zwanger waren Dat dit bij mij begint maakt mij echt onzeker en het liefste zou ik deze ronde dan alweer afschrijven terwijl dit ook geheel onterecht kan zijn.. Ik had vandaag ook rood/roze bloed vermengd met afscheiding bij het afvegen dus dat maakt het nog meer onzeker
@MLIS @Maudje123 morgen ochtend, maar eerst even men zoontje naar school brengen voor ik me hier kom melden
6 dpo- temperatuur weer van 36,98 naar 36,78 gedaald temperatuur lijkt niet echt boven de 37,00 te willen komen de afgelopen 3 dagen.. last van ongi gevoel en lage rugpijn wat doortrekt naar mijn billen.. gister had ik ook wat bloedverlies dus ben benieuwd wat het gaat betekenen.. EDIT: mijn basistemperatuur zit op 36,40
Na ovulatiebloeding had ik 1 dag licht roze afscheiding, 2 dagen niets en gister avond weer roze afscheiding, 5 dpo, verder geen echte symptomen. Spannende maand...
Snap er niets van ... er stond een vaag lijntje op de predictor kort na het doorlopen, 5 min later stond die er nog steeds. Ik dacht ja die gaat nog mooi wat donkerder kleuren bij het drogen maar na ongeveer 15 min was het lijntje zo goed als weg?! nu zo goed als niets meer te zien ik ga er maar vanuit dat het niets is ...
Ik heb precies hetzelfde! Last van m’n darmen en soort steekjes/plopjes in mijn buik. Nog nooit gevoelt of last van gehad na mijn eisprong maar misschien omdat ik er nu zo op ben aan het letten dat het me nu pas opvalt haha.. Wat fijn dat je je goed voelt! Is toch alleen maar een goed teken
Ik heb helemaal geen kwaaltjes, zelfs niet van de medicijnen. Krijg altijd pas kwaaltjes als ik allang weet dat ik zwanger ben. Dus wordt maar weer "rustig" afwachten..
Mijn ei is onderweg . Net een mooie positieve ovulatietest gehad, dus ik verwacht mijn ei netjes op dag 14 of 15.ik kan dus bijna op het wachtbankje. Wel heb ik deze keer echt veel last van de groeipijn gehad. Had er zelfs rugpijn van en de seks was gisteren ook een beetje pijnlijk. Nu is de ergste pijn gelukkig over. Nu alleen nog ff bedenken of we er vanavond weer voor gaan of morgen pas .
Ja ik ben zeker weten ongeduldig maar dat komt ook voort uit een beetje angst dat het misschien niet meer gaat lukken....Dus elke maand is een soort bevestiging van die angst... Ik probeer er echt wel positief in te staan en mijn partner ook, hij is een grote steun gelukkig en hij heeft vertrouwen dat het echt wel gaat lukken Het komt ook vast wel goed Thnx voor het meeduimen Zelfde geldt voor jou natuurlijk