Ik had vorige maand dus een mooie digitale clearblue..zwanger 1-2 weken. En voel me nu dus precies hetzelfde als toen haha. Weet je al wanneer je een testje gaat wagen?
Die wil ik ook, zit nu in ronde 12 Wil graag wachten tot 10 dpo omdat ik een aardige historie heb met vage streepjes Liefst nog langer wachten maar daar ben ik zo slecht in
Ik heb ook heel veel gekke klachten. Vage buikpijn Vlagen misselijk Zere borsten Zonde van je week, want soms zijn die klachten allemaal voor NIKS normaal begin in al wat oud bloed te verliezen 3 dagen voor nod. Dat zou dus zaterdag zijn. Ik ga pas testen op NOD, ik heb ook geen testen in huis. Maar ik ben gek want ga ook gerust opeens testen met ovulatie testen
Ja al durf ik nog niet blij te zijn ofzo ben zo bang dat het toch nog restjes pregnyl zijn ondanks dat m’n test woensdag negatief was..
Goedemorgen dames, Vandaag 7 dpo mijn temperatuur is weer gestegen naar 36,85 het is voor mijn doen niet heel hoog na eisprong maar goed er zit oploop in daar ben ik blij mee! Verder ben ik na een goede nacht slaap van 8 uur nog steeds heel moe, vannacht werd ik ook ineens wakker omdat ik moest plassen.. heb dat nog niet eerder gehad. Verder ben ik met vlagen wat misselijk en merk dat het erger wordt als ik honger heb dus moet goed eten. net nog eens getest met ochtendurine en er lijkt een licht verschil in te zitten. De bovenste test is van gister en de onderste van net.
Ik heb geen ervaring met pregnyl, en 6 dagen voor nod is nog veel vroeg, dus kan alle kanten op! Maar die streepje komt er niet voor niks!! Dus we blijven positief!
Meiden, Even een andere vraag: wie van jullie heeft donkere kozijnen en deuren in huis?? wij gaan verhuizen en ik denk dat we dat gaan doen maar naast Pinterest zou ik nog wel meer foto’s willen zien