Ja inderdaad al zie ik wel dat het streepje vandaag alweer roziger is dan gisteren dus hopelijk is dat verschil de komende dagen nog beter te zien
Ik dus ook niet echt, maar action ook maar zo zo Ik heb vandaag een vage lijn erop staan, maar kreeg al te horen dat het een 'standaard' action streepje is
Merkte dat ik melkkorstjes op men tepels had, even knijpen er kwam zowel uit men tepel als tepelhof Heb het wel vaker rond men ei, maar niet rond men nod, ooooooh hopelijk mag het toch gelukt zijn
Dinsdag NOD Vandaag lichte buikkramp en wat bloed gespot. Zet dan vaak 2 dagen later door en sta dan komt het door. Helaas!
Whaaaaaa ik zie hem dat zou echt super zijn, ik hoop echt dat je morgen een hele duidelijke streep hebt!
Ik begin wat meer "kwaaltjes" te krijgen. Sinds gisteravond steken in mijn baarmoeder, vanacht en vanmiddag ineens misselijk en mijn borsten worden steeds gevoeliger. Ik hoop het zo.... Vandaag 9dpo
Wij staan beide op 8 juni nod, maar jij bent 9dpo en ik 6 dpo... is dat anders met een terugplaatsing?
Spannend voor sommigen hoor , Vandaag was de action vroege test ook weer wit , voor deze maand geloof ik er eigenlijk niet meer in , al twijfel ik wel of ik een wijntje neem, Menstruatie lijkt nog niet in aantocht te zijn
Hey meiden, Ik heb een vraagje, Ik merk dat mijn testen in de middag duidelijker zijn dan in de ochtend.. ik zat te denken om smiddags te gaan testen.. kan dat? Vind het maar gek hoor in de middag donkerder dan de ochtend
Ja ik ben zoiezo 5 dpo op de dag van de tp want dan is het embryo ook 5 dagen oud. En na de tp moet ik 13 dagen wachten voor ik officieel mag testen vandaar dat mijn NOD op 8 juni valt (al mag ik op 7 juni al bloedprikken voor de uitslag)