Tuurlijk kan dat! Gewoon doen joh. Beter dan die stress elke ochtend of het nou wel of niet donkerder is geworden
Ik ben blij dat de streepjes van het Kruidvat steeds iets duidelijker worden. hopelijk loopt hij mooi op, streepjes opzich testen iedere maand lijkt geen probleem alleen het oplopen ervan is nogal een dingetje..
Ik zou er wel rekening mee houden dat als je geen oploop hebt t misschien toch ook niet raak is. als je zo vroeg heel licht positief is heb je een vroege innesteling gehad dus verwacht je ook dat er oploop komt. ik ga voor je duimen dat je morgen een mooi streepje hebt!
Ik mag op de wachtbank. M’n vriend weet er dit keer niks van. We zouden eigenlijk even wachten (omdat ik erg stressvolle maanden achter de rug heb) dus ik heb stiekem m’n ovulatie testen in de gaten gehouden en hem gister verleid gister en vandaag een smiley, dus hopelijk vanavond of morgen nog en dan afwachten
Ik heb iets gedaan waar ik nu al spijt van heb... ik heb mijn vriend mijn (gigantische) voorraad zwangerschapstesten gegeven om achter slot en grendel te zetten. Zaterdag ben ik 11/12 dpo, dan haalt hij ze tevoorschijn en doen we samen een test... als ik dit niet had gedaan had ik elke dag deze week een test gedaan
Hahahahahaha ik moet hier wel om lachen... wat is een gigantische voorraad? Hoeveel heb je er liggen?
Haha dan ben je er druk zat mee! Wat spannend de termijnecho! Fijn dat het tot nu toe ook goed mag gaan bij jou! Ja hier blijf ik nog wel even doortesten tot er echt een knaller komt want die kwam er de vorige keer niet en ik heb teveel ervaringen met miskramen dus... Laat de eerste echo maar eerst goed zijn, dan heb ik meer vertrouwen want tot nu toe ging het altijd ervoor mis... of de groei liep toen al achter. Nu zeker van m’n NOD dus dat scheelt.
Nou ik kan door naar de volgende ronde menstruatie is 4 dagen te vroeg doorgekomen en als ik vanaf eisprong reken 5 dagen te vroeg.. Snap het niet heb nooit een LF van 9 dagen gehad... altijd standaard 13 dagen LF.. 9dpo - ongesteld geworden