Ik ga zo testen, heb deze ochtend mijn urine opgevangen zodat ik eerst men zoontje naar school kon doen.
Wat spannend al die testen. Hier ook aan het testen maar dan nog voor mn ei haha. Verwacht vandaag een posi ovutest.
Hi dames vandaag 10 dpo, het bloeden is inmiddels weer gestopt dus dat geeft me hoop! Net weer getest op 10 dpo maar kv 2v5 is heel vaag en de gewone test van de action geeft nu een lichtroze streepje op... hij is zelfs duidelijker dan de early test van de action
Pfff behalve iets uber vaag is er niets te zien op de kv ... ik ga er maar vanuit dat het weer niet is flinke domper wel, laat die ongi nu maar komen Ik weet ook niet meer wat ik hier allemaal van moet denken, zijn het dan valse lijntjes, was er mss toch iets gaande?... ik weet het niet
Ja ik weet het niet meer, ben inmiddels 14 dpo, dus dit zit zeker niet goed zo. Heb er geen goed gevoel bij, weet niet of ik hoop moet houden of verdrietig zijn op dit moment.
Durf nog niet te hopen hoor kv 2v5 is enorm vaag bij mij... snap dat niet die zou minder hcg nodig hebben dan de gewone action test.. hoe is het met jou? ❤️
Dit zijn 2 uiterst gevoelige testen van Kruidvat en bol.com Weet niet of ik langzaamaan blij mag worden of niet
Hier vandaag 9 dpo en ook een vage kruidvat test. Wel iets te zien, maar weinig tot niet oploop met twee dagen geleden.. mijn gewone action is blanco..
Ik vind hem er wel mooi uitzien hoor meid. Ik heb bij de mijne de belichting flink moeten aanpassen zodat hij er hier op het forum iet wat zichtbaar zou zijn. Ik ga je toch al voorzichtig feliciteren hoor meid ❤️