Ja helaas, ook niks verwacht van deze ronde hoor Hopelijk nu alles weer in het normale ritme en even wat wijntjes drinken en weer door
Nee dat gaat helaas niet we zijn echt heel lang bezig geweest met de juiste medicatie te vinden en die bijwerkingen werd ik echt niet blij van gebruik topimiraat en helemaal geen bijwerkingen en blijf er stabiel op
Deze maand zou de laatste maand zijn had vrijdag of zaterdag waarschijnlijk mijn ei maar hebben alleen maar de zondag en maandag ervoor kunnen klussen en gisteren had de vrijdag allemaal bloedverlies nog nooit gehad dacht echt dat ik ongesteld werd 2 weken te vroeg maar voor mijn gevoel is er dan al geen schijn van kans dus geen goed gevoel voor het deze maand af te sluiten dus we plakken er nog 1 ronde aanvast
Ik zie t streepje! Is t binnen afleestijd? Heb zelf geen ervaring met deze testen. Hopelijk loopt ie mooi op!
Lijkt me ook erg moeilijk om de keuze te maken definitief te stoppen. Ik ga voor je duimen dat je deze en anders volgende maand een mooie test hebt!
Wat naar meid die onzekerheid, ik vind het althans wel een mooie test en ga mee duimen dat het een mooi plakkertje wordt ❤️
Hier is het game over, het eerste bloedverlies is gespot. Het zal vast morgen wel echt doorbreken Wat een zure ronde dit, niets verwachten, dan weer hoge hoop om weer met niets te eindigen .. K*t lijf ... Heel veel succes nog deze ronde meiden ❤️ Ik blijf uiteraard wel meelezen en schrijven.
Aaaahhh ik was al zo bang om dit bericht te lezen Ik denk dat ik je snel volg naar een nieuw nod groepje hoor
Hier 8 dpo en enorme testdrang maar ik heb me ingehouden. Wil echt tot vrijdag wachten. Gister iets misselijk geweest en nu af en toe maagzuur en had een beetje witte afscheiding. Super benieuwd. Kan wel wat positiviteit gebruiken
Ah nee! Wat naar meid! Snap dat je er echt even kapot van bent... je wordt dan zo heen en weer geslingerd!
Ik heb vanavond nog eens getest met een kv 2v5 en waar ik vanmorgen echt niks zag zie ik nu een vaag tuurstreepje.. ook nog een ander merk gedaan en die was al wat duidelijker dan gister.. vind het zo raar dat de gewone action veel duidelijker is dan een kv test
Ik heb bij mijn miskraam ook 6 verschillende soorten testen gedaan (om de dag voor de oploop) en daarbij gaven ook sommige duidelijkere streepjes dan andere. Sommige testen werken wel voor de 1 maar niet voor de ander