Hier ook weer wat bruinige afscheiding, zo vaag! Dit heb ik serieus al die bijna 4 jaar tijd niet gehad tijdens mn cyclus.
Hij is wel opgelopen maar vind hem nog steeds erg licht.. Vrijdag misschien nog maar een keertje testen
Thanks! Is ook wel zo maar blijf gewoon een beetje bang na vorige maand.. Ik zou zo graag 2-3 op de clearblue willen hebben maar weet niet wanneer dat ongeveer zou kunnen
@XdropjeX een week na NOD ongeveer. Hier vandaag met Etos Early negatief getest op 10 dpo. Vrijdag maar weer testen. Ik heb super maagzuur en vlagen misselijkheid. Had toch wel op een tuurstreep gehoopt. Afwachten maar weer
Even wachten nog maar dan haha. Over 2 dagen nog maar testen idd. Hoop dat je dan een 2e streep zult zien!
Eergisteren en gisteren met extra vroege test en vandaag met normale 25 mui/ml. Hopelijk morgen en overmorgen mooie oploop en dan wil ik met de clearblue een testje wagen Heel raar maar het lijkt pas ‘echt’ als ik ‘zwanger’ zie staan..
Ik wil eigenlijk m’n man verrassen vandaag (is onze trouwdag vandaag) maar ik ben bang dat het te vroeg is..