1 predictor weten te scoren bij de jumbo. Nu op jacht naar een clear blue early Dit gaat weer mijn hele dag in beslag nemen hoor
Hi dames, net toch weer getest op 12 dpo met de gewone action test en ja hoor weer een streepje... ik durf er niet meer op te hopen aangezien ik ook al lichte menstruatie krampjes heb
Mijn terugplaatsing gaat niet door ivm slechte ontdooiing. Kan iemand mij uit de lijst halen? Succes verder allemaal!
Ja in het echt istie zo duidelijk gewoon. Maar dan lees ik weer veel over vals positief (plus bij de mk vorige ronde was het ook zo) dat ik nu tussen mega entausiast en doodsbang in zit
Lief dat je het vraagt! Ik heb gisteren nog een k2v5 gedaan en weer een vage streep. Vanochtend een action(normaal) en weer een vage streep. Het blijft vaag. Als het iets was vier dagen geleden had hij duidelijker moeten zijn. Ik verwacht er dus even niets meer van. Zit nu op 11DPO.
@Kiki202 Mooi hoor! Hopelijk de komende dagen een mooie oploop. @SamirsVrouwtje Wat mega balen zeg! @Maudje123 Balen! Ik snap dat je er geen vertrouwen meer in hebt. Hopelijk volgende ronde meer geluk. @Sophie2019 Je testen lopen heel mooi op. Als je innesteling later is geweest dan bij de andere zwangerschappen, kan het inderdaad dat ze wat achter lopen. Maar zolang de oploop goed is, is het prima toch. @Ritoy Ik zie 'm zeker, maar vind die testen met blauwe streepjes altijd moeilijk te beoordelen. De predictor zie ik ook. Heb wel goede hoop voor je. Dat het maar snel vrijdag is @Manu1457 Ik zie wel weer wat, maar ik denk dat je inmiddels wel al meer oploop zou moeten zien. Zou mooi zijn als ze de komende dagen toch nog gaan oplopen. @Poes123 Ik zie 'm hoor. Vrijdag weer testen. Dan zou je toch wel oploop moeten zien.
Nog eentje dan... Geen testen meer in huis. Wil nu eigenlijk wel een andere test proberen, maar dan moet ik eerst weer naar de winkel. Haha..