Ja maar ik ben de leeftijd van behandeling al voorbij Ze hoeven voor mij niks te doen, voor mij wordt niks meer vergoed helaas
Dat is echt belachelijk... toch nog maar eens vragen of ze iets kunnen dan idd... en blijven proberen... sterkte
Ik mag op rood. Het begint nu ook een beetje als een menstruatie te voelen en het druppelt eruit. Het is teveel voor een innesteling. Ik ga het maar positief zien; dit is de eerste menstruatie na 4 maanden. Wel bijzonder dat het zo kort op een eisprong is. Hopelijk komt dat doordat het de eerste menstruatie is. Voor alle andere, heel veel succes! Hopelijk veel roze
Aah nee zeg wat jammer!! Op hoeveel dagen zit je dan? Dat je zegt dat bet vroeg op de eisprong zit? Nou Maudje inderdaad echt stom als ze je niet meer verder zouden willen helpen! Steeds van die lichtje streepjes lijkt me niet goed nee.
Ik denk vrijdag of zaterdag de eisprong te hebben gehad. Dus nu 5/6 dpo. Bij mijn vorige zwangerschap had ik een heel klein beetje roze verlies op 13 dpo... De bloeding die ik nu heb is het grootst van de afgelopen maanden. Hoeveelheid menstrueren. Op de echo was echt een ei gezien dat op springen stond en een knal positieve ovulatie test donderdag. Voorheen was mijn lf 14 dagen. Mijn temp is nog wel redelijk hoog.. Ik hou t in de gate, en heb 17 juni weer een afspraak bij de gynaecoloog. Maar voor nu ziet t er echt uit als een menstruatie. Bedankt voor alle reacties
Verschilt heel erg per huisartsenpraktijk blijkbaar want ik ben onlangs naar de dokter geweest hier omdat ik bijna 38 ben en we nu in ronde 8 zitten maar moest het toch zeker een jaar proberen voor ze iets wilde doen voor me
Ja vind ik dus ook. Argument van mijn dokter (die tevens ook vrouw is) dat onze kans om spontaan zwanger te raken groter is dan de kans dat het niet lukt. Ik moest gewoon geduld hebben
Beetje vreemde hoor... hoop natuurlijk dat ze “gelijk” krijgt en dat je haar niet nodig zal hebben... Kun je niet om een andere arts vragen?
Mijn man en ik waren bij de eerste 3 maanden bezig en toen kregen we al een doorverwijzing naar het ziekenhuis (we waren 24). Ze mogen je de doorverwijzing niet weigeren.
@Ritoy ik vind hem wel z’n wat duidelijker dan gisteren, spannend! @Maudje123 hopelijk breekt het nu wel snel door
Mag ik vragen waarom je toen al doorverwezen wilde worden na 3 maanden proberen ? Ik snap in principe wel dat een huisarts zegt probeer het eerst een jaar
Ik heb me ingehouden en dus niet getest. Ik denk toch zondag NOD. Morgenochtend maar eens een testje wagen
Omdat ik mijn man een thuistest (spermatest) had laten doen en deze was negatief. Dus wilde ik doorverwezen worden voor verder onderzoek en dat is maar goed ook want hij bleek ontvruchtbaar te zijn..