Ik kan t ook niet zo goed beoordelen zo, maar ik duim voor je dat hij verder oploopt en dit gewoon de innesteling is!
Nou jaaaaaa, mannen snappen dat gewoon niet Die van mij heeft ook wel eens gezegd van dat kost toch teveel geld? Uhm ja en?? Dit moet gewoon
Nou hopelijk betekend dat iets moois! Een tweede miskraam gehad met 12 weken. Baby had down en andere afwijkingen en is overleden. Echt verschrikkelijk. Na 6 weken pas weer een eisprong. Er is een genetisch onderzoek gedaan, vanwege alle miskramen, maar hier is wonder boven wonder niets zorgelijks uitgekomen. 15 juni is mijn nod, dus nog even te gaan. had je al een test gedaan?
12 dpo en negatief getest!! Zo balen weer. Nog geen menstruatie. Dus als ik het weekend niet ongesteld wordt ga ik maandag nog testen. Succes allemaal!
Nou het is toch weer misgegaan hoor. K*t lichaam.. Ik had er echt wel wat van verwacht deze keer met de prednyson, bloedverdunners en 2 embryo's.. nu wachten tot de bloeduitslag maandag, stoppen met de medicijnen en over een week pas ongesteld worden..
Vandaag cd 30 en nog geen bloed!! Meestal is mijn cyclus 31 dagen maar heel soms kan het ook 35/36 dagen zijn. Afwachten maar!
Ah jeetje, wat heftig Heb je het een beetje kunnen verwerken voor zover dat gaat? Ja had al testen gedaan, negatief en vanmorgen eerste veeg rood/ roze gespot