Ja dat komt doordat je eerder wakker bent. Dus eigenlijk is deze temperatuur dus niet betrouwbaar.. zou hem niet invullen!
Nou vanochtend een early test gedaan (11dpo) en helemaal blanco. Borsten doen nog steeds pijn maar zal dus wel wat anders zijn. Ik wacht maar tot ik op rood ga.
1,5 uur kan idd echt voor een dip zorgen. Probeer de zelfde tijd aan te houden. Zet een wekker. Bij mij scheelt vroeger meten ook bijna een halve graad en na 1 wijntje de dag ervoor is hij bijna een graad hoger. Het lichaam is snel beïnvloedbaar. Morgen weer op de gebruikelijke tijd meten. Succes
Ik kon het toch niet laten en heb net weer getest . Gisteren vond ik dingen ineens stinken, had ik een beetje een misselijk/weeig gevoel in mijn buik en ik heb nog steeds krampen en een soort van bandenpijn. Vanochtend ook het gevoel dat ik ongesteld moest worden (normaal pas rond 13 dpo). Vanochtend had ik besloten om morgen pas te testen, maar toen ik net hele geconcentreerde urine had, kon ik het toch niet laten. En ik zie gewoon een streepje . Zelfs mijn man ziet het. Geen idee of je het op de foto hier nog kunt zien hoor.
Mag ook op rood nu , zojuist ongesteld geworden Op naar de volgende ronde , wat veel rood dezs maand helaas
Ik vind hem zelf grijzig ogen op de foto, maar hoop dat ik ongelijk heb en hij morgen duidelijker roze is!
Ik keek net nog een keer naar mn test van vanochtend. En zie nu wel een lijntje.. natuurlijk ver na de afleestijd maar twijfel nu echt naar vanmorgen. T was nog schemerig en ik had mn lenzen niet in.
Hoi meiden, mag ik erbij op de lijst? 43, 8e kindje, nod 10-6 Niet bewust bezig om zwanger te worden, maar heb sinds een paar dagen veel klachtjes die daar wel op kunnen wijzen…