Ik heb er nog 1 zelfde gedaan en action early en omg daar ook een streep. Ben echt in shock, gewoon niet verwacht
Ik snap het helemaal hoor iedereen om ons heen word ook zwanger nu heeft mijn vriendin vorige week haar terugplaatsing gehad en hoop echt dat het slaagt ik pas dan op haar andere dochter ben heel begaand met haar maar mij word nooit gevraagd hoe het gaat zijn ook al 2 jaar bezig was de 2e ronde wel zwanger maar miskraam en nu wil het niet meer lukken
Dames is ga stoppen met dit forum. Ik kan na al de tegenslagen er even niet meer tegen dat iedereen maar snel zwanger raakt, of al bezig is met nummer twee, drie of zelfs 4 en het wel gewoon lukt. Zeer oneerlijk verdeeld. Was ook begonnen met temperaturen, maar het feit dat ik hier dagelijks mee bezig ben, maakt het nog stressvoller. Ik wens jullie allemaal het beste. Liefs!!
Ben helemaal vergeten mijn temp te meten vanochtend terwijl ik dr al maanden zo mee bezig ben en inmiddels al n tijd ook op hetzelfde tijdstip wakker word. Echter had ik vanochtend dus zo'n levendige droom, over dat ik een positieve test had, dat ik direct na het wakker worden ben gaan testen (en dus positief haha).
Ik snap het meis. Het is ook oneerlijk verdeeld.. heb er deze ronde ook last van (toch een beetje jaloezie) kunnen de meiden die in 1 keer zwanger niks aan doen... maar het lijkt dan alsof het zo vanzelf gaat hè.
Herkenbaar hoor. Maar weet dat je niet alleen wacht he. Sommige hebben idd geluk dat het snel raak is, en sommige moeten helaas lang wachten. Ik ben in totaal ook al heeel lang bezig om een kindje te krijgen. Toen ik eindelijk het geluk had werd het een miskraam. Probeer jezelf niet zo de put in te praten maar denk aan alle mensen waarbij het ook niet lukt, dan voel je je niet zo alleen. En dat ben je zeker niet. Ik hoop dat afstand nemen wat gaat helpen voor je. Tempraturen kan idd stress leveren, kijk wat voor jou fijn voelt. Miss moeten we een nod groep openen voor mensen die langer bezig zijn? Waarbij we onze gevoelens kunnen delen. De maandelijkse nod groepen zijn groepen waarbij je weet dat er een deel op roze gaat. Ik hoop dat je rust vindt en dat het ook voor jou snel raak mag zijn. Liefs
Bedankt voor je bericht!! Een groep speciaal voor vrouwen net als ons, zou me goed doen! Daaraan zou ik wel willen deelnemen.
Nenp stelt voor om een groep te maken voor dames zoals ons. Lijkt me fijn. Dan hoeven we geen rekening te houden, om de sfeer niet te “verpesten” met onze zorgen etc.
Lieve virgo, Ik kan het mij goed voorstellen. Sterkte Meis! Hopelijk mag het voor jou ook snel raak zijn. ❤️
Jullie verpesten niets hoor. Het lijkt me vreselijk en kan me indenken dat je het oneerlijk vindt. Sterkte.