Hahaha ja dat wilde ik net zeggen. Daar ben jij ook al te bekend mee helaas. Maar jij gaat deze ronde gewoon normaal doen
Jaa!! En eigenlijk is alles goed, wit of roze, maar als het maar opschiet Maar 36 je ei. Neeeee dat is lang
Meeeehh tot nu toe niet echt Aardig donkere test op cd6 in de avond en vanmorgen streepje haast niet te zien Vanmiddag ook niet trouwens Normaal heb ik mijn ei cd10 of 11, dat ga ik nu ook niet redden ben ik bang
Nou bij mij ging hij van een dikke week low (0,2) opeens in 1 dag naar 0,54 en de volgende dag 1,21 en dus positief. Dus kan zomaar in 1 dag gebeuren! Ik zal weer een eidans voor je doen!
Haha doe ik! Mijn ei was idd de volgende dag weer terug naar de 0,5. Toen gestopt met testen. Fijn om zo een keer je cyclus goed te kunnen volgen. Ik ben heel benieuwd op welke dag ik nu uit kom. 2 juni is dan 14dpo. Ik hoop dat dat ongeveer klopt en niet dat ik een heel korte lf heb straks. We zullen zien.
Kun je voor mij ook een eidansje doen? Had zaterdag positieve test verwacht maar nog steeds niksssss. Ik kan alle dansen goed gebruiken
Lijkt hier nog niets te gebeuren, ovutesten worden alleen maar lichter Hopelijk snel een knaller, hoop er wel beetje op met de medicijnen zegmaar.
geen idee of het iets met de kwaliteit doet, maar het kan wel veilig gebruikt worden in kinderwens en zwangerschapsperiode dus dan ga ik er van uit dat het igg veilig genoeg is om niets geks te doen
Hahaha dankjewel! Vanmorgen was er nog niks maar hoop dat m'n ei dankzij t schudden nu los gaat komen
Ik zal ook weer eens wat van me laten horen. Wel globaal meegelezen, maar geen tijd gehad om te reageren. Ik zit inmiddels op CD12 en gebruik deze ronde voor het eerst ovulatietesten die nog geen zin hebben om donkerder te worden. Ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren, vind het stiekem best spannend! Ik kijk er naar uit om op de eerste testjes van anderen te mogen gluren, dat vind ik de leukste periode van deze topics, haha! Zie dat de eersten alweer op het wachtbankje zitten, dus hop hop tijd, ga eens wat sneller!
Hoi allemaal, ben even weggeweest, maar had nu weer tijd om wat bij te lezen. Ik duim voor iedereen en hoop dat we allemaal op roze mogen deze maand!! Ik zit nu op cd 10, denk dat het niet lang meer duurt voor hij gaat knallen Kom maar op met dat ei haha!