Dat gaat de goede kant op inderdaad,. Hier 2 dpo. Zo spannend weer deze keer. Als ik weer niet zwanger ben gaan we starten met iui in eigen cyclus.
Kan ik er vanuit gaan dat dit mijn lh piek was. Dit omdat hij weer lichter word? Bovenste 2 zijn van gisterenmiddag en avond. De derde van vanmorgen maar voor 10 uur, dus eigenlijk is die niet geldig, want je mag niet in de ochtend testen. De vierde is van net.
Ik vind de bovenste positief Handige tip is draai de test maar eens om, zodat je de teststreep aan de rechter kant zit. Dan zie je heel makkelijk welke positief is Maar ik denk dat jouw piek is geweest ja
Ja ik denk inderdaad dat je gisteren/vanmorgen je piek had. Wat een fijne testen dit zeg! Lekker duidelijk pieken.
Nou dat is na maanden weer duidelijk een mogelijke eisprong. Bmm zit ook hoog. Had dit niet verwacht en al helemaal niet op cd 12, aangezien ik tegenwoordig cyclussen heb van 35 tot 40 dagen. Mocht het zo zijn heb ik weer eens een korte cyclus. Hopelijk vind jij je eisprong ook snel. Ga voor je duimen.
Hier ook nog niet... CD22. Ben al sinds CD15 aan het testen. Had hem afgelopen periodes steeds rond CD19. Zou hij toch tussen de testen door zijn geglipt? Ik heb met terugwerkende kracht ook minder geklust dan misschien had gemoeten. Heb nu niet zo heel veel geloof in deze ronde...
Ik verwacht mijn ei vandaag... Maar na vorige maand weet ik het echt niet meer. ik heb ook geen ovulatietesten gedaan, dat geeft me toch meer rust vrijdag nog baarmoederonderzoek gehad in het ziekenhuis. Zag er goed uit allemaal . We hebben het afgelopen weekend al gezellig gemaakt, en deze week ook nog en dan zien we wel weer. over 2 weken heb ik weer een gesprek in het ziekenhuis over hoe nu verder. ik begin steeds meer te denken dat ik tevreden moet zijn met 1 kind en het helemaal los moet laten.
Waarom mag je niet in de ochtend testen dan .dat doe ik altijd . dit is zeker je piek .heel veel plezier
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 juni! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 juni (3) Sanniesannie- 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 WLKMBBY22 - 37 jaar - 1e kindje, 3e ronde IUI, deze ronde natuurlijk i.v.m. vakantie Lialin - 43 jaar - 2e kindje - ronde 96 2 juni (3) KinderwensiA - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 ( 4e ronde na bbz) Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 2 3 juni (2) Rubydali87 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 3 Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na vmk (ronde 16) 4 juni (3) Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 Angel02 - 44 jaar - 2e kindje -ronde 5 na een vmk 7 weken . 5 juni (1) Annesmit - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk op 5/5) 6 juni (2) Prullenbak - ronde 20 - 2e kindje Marij1984 - ronde 1 - 4e kindje 7 juni (0) 8 juni (1) Olive92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 9 juni (4) Joy20 - 44 jaar - 2e kindje - ruim 2,5 jaar bezig Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 25 Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 10 Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 10 juni (4) Michje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Elraange - 39 jaar - 7e kindje - ronde 2-IUI ( 2 dochters verloren) Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk, ronde 8 na stil geboorte.) 11 juni (4) LMSB - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 Momoftwo12- 30 jaar - 3de kindje- ronde 7 MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 12 (2e na MA) 12 juni (1) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje - ronde 15 13 juni (0) 14 juni (0) 15 juni (1) Chrissie1990 - 31 jaar - 3e kindje- ronde 2 na mk in maart. Onbekend (1) Fultimemommy - 28 jaar - 6e Kindje - ronde 3 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (30) Wachten op eisprong (24) Wachtbankje (6) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Wat kruipen die dagen op de wachtbank toch weer voorbij. Ik wil eigenlijk ook niet meer voor nod testen. Ik ben benieuwd hoelang ik het volhoudt.
Zoals gewoonlijk de ovulatietests er weer bij gepakt op CD12. De bovenste van 11:00 uur en de onderste twee van zonet. De bovenste tests laten al wel een toename zien. Ik ben blij dat het donderdag een feestdag is. Dan kunnen we die dag in elk geval in alle rust goed benutten.