Ik heb me toch een menstruatiepijn vandaag en een negatieve ovulatietest. Dus wat er gaande is bij mij weet ik niet
Is ook nog wel vroeg voor kwaaltjes, maar ik doe hetzelfde hoor haha. Twee keer wel zwanger geweest (maar al snel mis gegaan helaas), maar toen begonnen klachten ong 7dpo. Alleen verschilt dat blijkbaar heel erg per persoon. En zijn sommige klachten hetzelfde als bij aankomende menstruatie (Ik onthoud bijv. mijn dromen, nu ook weer...)
Dat had ik gister dus ook, snap er niks van Nou ja zolang hij maar eerder is dan cd30 zoals laatste ronde
De tijdsvolgorde klopt, de eerste van gisteren is half 1 's middags. De tijdsnotering werkt anders dan wij gewend zijn. Ik ga uit van vandaag piek en zaterdag 1DPO. Dan moet ik veilig zitten qua telling!
Aah beiden op 5dpo, vreselijk om nog 9 dagen te moeten wachten hè! Hey maar Is het niet te vroeg voor innestelingsklachten? Je moet blij zijn dat je geen klwaaltjes hebt. Ik heb vrijwel alle mogelijke gehad, maar voor mijn eisprong dus door het ontpillen haha. Na de eisprong op dag 14 was het even oké (behalve de blaasontsteking), dus mijn lichaam heeft de hormoonbalans snel gevonden. Ik bleef nog wel duizelig, maar mijn bloeddruk is altijd aan de lagere kant geweest dus daar denk ik niet teveel bij na... maar nu in de nacht dus ineens die vreselijke krampen. Ik heb het tweede deel van de nacht zittend moeten slapen uiteindelijk, dat hielp wel een beetje. Ik had voorheen alleen menstruatiepijn/krampen op de eerste dag van de menstruatie en die is nog lang niet in zicht, dus vervelend maar toch wel spannend allemaal.
Wat vervelend dat het toen mis is gegaan. Ik ben ook 1 keer eerder zwanger geweest, maar dit was helaas een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dus weet ook niet echt of ik daar goed mee kan vergelijken. Toen had ik alleen heel erg last van zere borsten. Maar dat had ik toen ook altijd als ik ongesteld moest worden. Het gekke is dat ik sinds die bbz nooit meer last heb van me borsten als ik ongesteld moet worden, terwijl ik dat voorheen dus altijd had. dromen onthouden is ook een vroeg symptoom toch? Ik onthoud ze af en toe. Had wel gisteren dat me vriend me snachts wakker maakte omdat ik heel hard liep te huilen in mijn droom haha.
Nou inderdaad 9 dagen wachten duurt lang. Ik moet zeggen dat mijn lutale fase meestal 12 dagen is, dus dan zou ik nog 7 dagen moeten wachten. Maar dat vind ik ook lang. Haha en ik denk ook niet dat ik het volhoud om tot mijn nod te wachten met testen. Volgens mij kan de innesteling vanaf dag 5 t/m 12 plaats vinden. Maar lees ook verhalen van meiden die op 4dpo al hun innesteling hebben gehad. Dus het zou heel goed kunnen dat jij misschien wel je innesteling voelt! Laten we het hopen. Ga jij wachten tot je NOD met testen?
Op cd 16 nu. Normaal gesproken zou ik nu zo'n beetje mijn piek moeten hebben. Later vandaag nog maar eens testen Allemaal "late" eitjes deze maand
Ooh, in dat geval heb ik ietwat meer hoop en is het het ietwat meer waard om dit alles te doorstaan. Haha nee, dat hou ik niet vol. Mijn man is even ongeduldig, dus dat helpt niet mee. Ik wilde vanaf 8dpo beginnen met testen en dan elke dag t/m 15 dpo (als ik 1 dag overtijd ben). Ik heb 8 testen thuis om die reden.. Wanneer ga jij beginnen met testen? Wel chill dat jouw wachttijd 2 dagen korter is, maar het blijft gevoelsmatig alsnog lang natuurlijk.
Ik wil steeds wachten tot minimaal 10 dpo, maar dat zeg ik elke ronde. Meestal heb ik op 7dpo al extreme testdrang en begin on dan al met elke dag testen.. Ik zeg niet tegen mijn vriend steeds wanneer ik test. Hij vind het leuker als het een verassing is.
Lijkt wel een innestelingsdip gisteren toch? Alleen vanochtend net iets te laat wakker dus 20 minuten later getempt. Zou wel mooi zijn... Dan over dagje of 3 testen
Nog heel even wachten en ik weet meer! Morgen hopen we NIET gebeld te worden, dan kan de terugplaatsing morgenmiddag doorgaan. Hoor morgen of het een vijfdaagse cryo is of een zesdaagse cryo is die ze terugplaatsen. Volgens mij gaat het om een zesdaagse, dus dan ben ik ook meteen 6DPO. *poppetje met lachende traantjes* Hoop ook zo erg dat de komende week een beetje snel doorgaat. Heb met Pinksteren gelukkig drie nachtjes weg geboekt!
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 juni! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 juni (3) Sanniesannie- 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 WLKMBBY22 - 37 jaar - 1e kindje, 3e ronde IUI, deze ronde natuurlijk i.v.m. vakantie Lialin - 43 jaar - 2e kindje - ronde 96 2 juni (3) KinderwensiA - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 ( 4e ronde na bbz) Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 2 3 juni (2) Rubydali87 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 3 Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na vmk (ronde 16) 4 juni (3) Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 Angel02 - 44 jaar - 2e kindje -ronde 5 na een vmk 7 weken . 5 juni (0) 6 juni (2) Prullenbak - ronde 20 - 2e kindje Marij1984 - ronde 1 - 4e kindj Nicetomeetyou - 26 jaar - ronde 17 - 1e kindje (1e ronde mk gehad, nu letrozol ronde 3) 7 juni (0) 8 juni (1) Olive92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 9 juni (4) Joy20 - 44 jaar - 2e kindje - ruim 2,5 jaar bezig Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 25 Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 10 Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 10 juni (4) Michje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Elraange - 39 jaar - 7e kindje - ronde 2-IUI ( 2 dochters verloren) Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 11 juni (4) LMSB - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 Momoftwo12- 30 jaar - 3de kindje- ronde 7 MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 12 (2e na MA) 12 juni (1) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje - ronde 15 13 juni (0) 14 juni (0) 15 juni (1) Chrissie1990 - 31 jaar - 3e kindje- ronde 2 na mk in maart. Onbekend (1) Fultimemommy - 28 jaar - 6e Kindje - ronde 3 MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk, ronde 8 na stil geboorte.) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (29) Wachten op eisprong (23) Wachtbankje (7) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
wat spannend zeg! En als ze wel bellen, wat is er dan? Ik ga voor je duimen en hopelijk mag je morgen op het wachtbankje! Ben je dan na terugplaatsing al meteen 6dpo? Dan zou je dus al kunnen testen vanaf sorry gewoon nieuwsgierig succes in ieder geval morgen!
Nee ik temp niet! Vond ovulatietesten de afgelopen 4 maanden heel chill en voldoende. Maar hoop ook elke maand dat het nu gewoon raak is Jij tempt wel toch?